2777
2789
عنوان

رهن خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 1260 بازدید | 100 پست
خونش مال شهرستانه؟😂😂 اونوقت ویزای تهرانو کدوم اداره صادر میکنه عزیزم؟ کجایی ببینی که توی شهرستان ...

متری پنج ونیم میشه یا علی فکر کردم فقط تهران اوضاع اینطوریه البته پایین شهر تهران .خدا به داد دل همه مستأ جرا برسه .

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واااه  خب تورم هست دوست عزیز چه کار کنیم  من صاحبخونه هم هر چی بخوام بگیرم چند برابر شد ...

مثال شما که صاحبخونه ای ته تهش میدونی سقف بالاسر داری حتی اگه گشنه موندی

ولی اون بینوایی که با بچه مثلا خونه اجاره میکنه تو جنوب تهران به فکر سیر کردن شکم بچش باشه یا سقف بالاسر؟

اگه اعتقادت بام مخالفه لطفا ریپ نزن اصلا به هیچ جات نباشه

اسی جان کسی اینجا نمیتونه کمک کنه

اونایی که خودشون مالکن، حق میدن بهت تا بنابر تورم شما هم اضافه کنی روی رهن یا اجاره

اونایی که مستاجرن، انتطار دارن شما کمتر هم بگیری و اگه زیاد تر بگیری، یعنی باعث نصف مشکلات کشور شمایی

منم راهنمایی کنید بچها  پارسال ۲۷۰ پیش ، ۵ تومن کرایه گفته بودم ، با گریه و زاری  ۲۰۰ داد ...

خب عزیزم اگه شرایطش داری ینفردیگ بیار

یه زنبور هیچ وقت وقتش را تلف نمیکنه که به مگس توضیح بده عسل از عن بهتره 😉 اگه جایی جواب بی احترامیت ندادم اینو 2بار بخون انرژیم برای چیزهای مهم تر میزارم 🥹😘 وقتی یکی هیچی برای افتخار کردن نداشته باشه، به قومیتش افتخار میکنه..

واااه  خب تورم هست دوست عزیز چه کار کنیم  من صاحبخونه هم هر چی بخوام بگیرم چند برابر شد ...

یاد اون مرد توی اینستا افتادم که تعریف میکرد صاحب خونم گفت یا فلان قدر پول بده یا صبح وسایلتو میریزم تو کوچه 

فردا صبحش بعد زلزله دوتامون رو تو یه چادر اسکان دادن 

نیروی کارما و کائنات رو دست کم نگیر از پول کار مستاجر شکمتو سیر نکن برو سرکار 😜

مثال شما که صاحبخونه ای ته تهش میدونی سقف بالاسر داری حتی اگه گشنه موندی ولی اون بینوایی که با بچه ...

خب این وضع کشوره 

من چی کار کنم 

چرا همه حمله کردین به من 

وقتی منم مثلا یک کیلو گوشت میخوام بگیرم هر هفته میرم میبینم خدا تومن رفته روش و هزینه ها روز به روز بیشتر میشه 

منم باید درامدم بیشتر باشه که بتونم زندگی کنم تو این مملکت 

یاد اون مرد توی اینستا افتادم که تعریف میکرد صاحب خونم گفت یا فلان قدر پول بده یا صبح وسایلتو میریزم ...

راست میگی

خونه را از لپ لپ دراورده، بدون زحمت

فقط مستاجر زحمت میکشه

همه مالکا از روی هوا خونه بهشون رسیده

ولی اصلاا این کارشو دوست ندارم چون تنها سرمایه اش همینه

کارما عزیزم 

بابای منم همینقدر خوبه امسال خونه ای که میتونست کلی از کرایه بگیر با ۲۰۰ رهن کامل داده به یه عروس داماد اونم جای خوب تهران

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ادمین

fati010 | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز