2777
2789
عنوان

رهن خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 1260 بازدید | 100 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله درسته فکر نمیکنم  اسی آدم بی انصافی باشه چون پارسالم می تونسته گرون بده و تایپیکم کرده که د ...

قیمت خونه ها داغونه خونه ۴۰ متری خدا تومن کاش مردم خودشون دلشون به حال هم بسوزه

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

بنظر من پول پیش اضافه نکنید ۵۰۰ اجاره بگیرید. اوضاع خیلی سخته باز شما یه سقف بالای سرتون هست که مال خودتونه اما این مستاجر بینوا هیچی نداره یکم بهش رحم کنید گناه داره. منم پدرم مستاجر داره به پول پیش چیزی اضافه نکرد فقط ۴۰۰ کشید رو اجاره گفت گناه دارن بچه دارن. شب گرسنه نخوابن.

بله فکر کردم خونش مال شهرستانه ولی خونش مال تهرانه پارسال ارزون داده

خونش مال شهرستانه؟😂😂

اونوقت ویزای تهرانو کدوم اداره صادر میکنه عزیزم؟

کجایی ببینی که توی شهرستان رهن یه خونه ۱۲۰ متری ۷۰۰ میلیونه؟

دیگه تورم هست چه میشه کرد  اینا رو به مسئولین باید بگی منم یه شهروندم مثل تو

ما شهروندا وقتی دلمون به حال هم نمیسوزه بقیه که هیچی

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

چخبرتونه همین امثال شماها خون مستاجر بدبخت و تو شیشه میکنید

واااه 

خب تورم هست دوست عزیز

چه کار کنیم 

من صاحبخونه هم هر چی بخوام بگیرم چند برابر شده 

منم باید زندگیم تعادل داشته باشه 

انشالله همه صاحب خونه خوب دبابرکت بشن خیلی سخته مستاجری همش تواسترسی.من که ۶ماهه اومدم خونه خودم خیلی سخت بود.پول رهن جورشدنش ی حور.پیداشدن خونه ی جور.سالت میرسه کلی استرس 

خیلی پولدارم😅
آخی 😍خدا بهش عمر بده معربون

ولی اصلاا این کارشو دوست ندارم چون تنها سرمایه اش همینه

یه زنبور هیچ وقت وقتش را تلف نمیکنه که به مگس توضیح بده عسل از عن بهتره 😉 اگه جایی جواب بی احترامیت ندادم اینو 2بار بخون انرژیم برای چیزهای مهم تر میزارم 🥹😘 وقتی یکی هیچی برای افتخار کردن نداشته باشه، به قومیتش افتخار میکنه..

ولی حقوق کارگر ۲ونیم برابر نشده که بتونه از پیش بربیاد

خب حقوق صاحبخانه ها هم ۲ برابر نشده 

اونا چه کار کنن ؟

اینا رو برو به مسئولین کشورت بگو نه به من 

تازه مستاجرا میان تو خونه ادم هزار تا خرابکاری هم بار میارن که کلی باید بعد رفتنشون خرج درست کرون خونت بکنی (البته نه همشون🙏🙏)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز