خونه چند برابر شدنش چه فایده داره؟ مگه قراره بفروشیم؟!!!! یه تعمیر ساده بعد از رفتن مستاجر، 20، 30 تومن خرج میذاره روی دست صاحبخونه
هرسال باید کلی وسیله تعمیر کنه، کولر، پمپ آب، پکیج،....
چون خیلی از مستاجران انگار ارث پدرشون را میخوان، خونه را داغون میکنن و میرن
حقوق چند برابر نشده ولی خرج چندین برابر شده
مستاجر الان ما خودشون خونه داره، فقط چون میخواسته نزدیک مامانش با سه اومده اینجا، وضع مالیش هم خوبه، هر چند ما خیلیییی کمتر از قیمت مورد نظر بنگاه ازش گرفتیم
خیلیا مستاجرن، با اینکه خونه دارن، ولی به دلیلی خونشون باب میلشون نیست
یا به قول یکی از کاربرا، طرف مستاجره، ولی ده برابر پول اجاره خرج قر و فرش میکنه ولی موقع اجاره دادن آه و ناله میکنه