2777
2789
عنوان

رهن خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 1260 بازدید | 100 پست
من شهروندم نمیتونم مالمو مفت ببخشم  میتونم؟

مفت نبخش ولی بی انصافی هم نکن

ی مستاجر جنوب شهر مگه درامدش چقدره که یکساله ۱۵۰ بزاره پول پیش اگه سالی ۱۵۰ داشت که جنوب شهر نبود

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خونه های ما عزیز هرسال قیمتش چند برابر میشه حقوق کدوم بدبختی چند برابر شده که کرابه هم چند برابر کنی ...

خونه چند برابر شدنش چه فایده داره؟ مگه قراره بفروشیم؟!!!! یه تعمیر ساده بعد از رفتن مستاجر، 20، 30 تومن خرج میذاره روی دست صاحبخونه

هرسال باید کلی وسیله تعمیر کنه، کولر، پمپ آب، پکیج،.... 

چون خیلی از مستاجران انگار ارث پدرشون را میخوان، خونه را داغون میکنن و میرن

حقوق چند برابر نشده ولی خرج چندین برابر شده

مستاجر الان ما خودشون خونه داره، فقط چون میخواسته نزدیک مامانش با سه اومده اینجا، وضع مالیش هم خوبه، هر چند ما خیلیییی کمتر از قیمت مورد نظر بنگاه ازش گرفتیم

خیلیا مستاجرن، با اینکه خونه دارن، ولی به دلیلی خونشون باب میلشون نیست

یا به قول یکی از کاربرا، طرف مستاجره، ولی ده برابر پول اجاره خرج قر و فرش میکنه ولی موقع اجاره دادن آه و ناله میکنه

واااه  خب تورم هست دوست عزیز چه کار کنیم  من صاحبخونه هم هر چی بخوام بگیرم چند برابر شد ...

به مستاجر چه ربطی داره تورم مگه حقوق کارگر ۲ ۳ برابر شده که اجاره ش اونقدر بشه؟هرچی فشار روتونه باید سر مستاجر خالی کنید مستاجر سر کی خالی کنه؟خدا یه ذره انصاف بده 

خب حقوق صاحبخانه ها هم ۲ برابر نشده  اونا چه کار کنن ؟ اینا رو برو به مسئولین کشورت بگو نه به ...

مگه قراره خرج صابخونه رو مستاجر بده که از هرجا بهش فشار وارد شد زورشو به اون بدبخت می‌رسونه گردن مسئولین هم الکی نندازین ۹۰ درصد این وضعیت و خود مردم درست کردن که به هم رحم نمیکنن الان کارگر ماهی ۸ تا ۱۰ تومن کار می‌کنه تو سال حتی اگه نون خشکم بخوره نمیتونه ۲۵۰ بزاره رو پول پیشش مگه اینکه بره دزدی

منک نمیدونم ولی خدایش انصافو رعایت کن.طرف اذیت نشه 

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز