2777
2789
عنوان

رهن خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 1260 بازدید | 100 پست

اون وقت مادربزرگ من خونههه بزرگ ۳خابه داده ماهی۱تومن😂😂😑

یه زنبور هیچ وقت وقتش را تلف نمیکنه که به مگس توضیح بده عسل از عن بهتره 😉 اگه جایی جواب بی احترامیت ندادم اینو 2بار بخون انرژیم برای چیزهای مهم تر میزارم 🥹😘 وقتی یکی هیچی برای افتخار کردن نداشته باشه، به قومیتش افتخار میکنه..

 شما هر چی الان میخوای بخری کم کم ۲/۵ برابر شده اون وقت رهن خونه نباید بشه 

چه ربطی داده ی عده بی انصاف باعث شدن خونه اینقدر بره بالا اون بدبختی که میاد جنوب تهران خونه اجاره می کنه تو ی سال ۱۵۰ از کجا بیاره؟انصاف و انسانیت هم خوب چیزیه

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله فکر کردم خونش مال شهرستانه ولی خونش مال تهرانه پارسال ارزون داده

چون پارسال ارزون داده دلیل نمیشه امسال ۱۵۰ بکشه روش گناه دارن 

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

اون وقت مادربزرگ من خونههه بزرگ ۳خابه داده ماهی۱تومن😂😂😑

کجاست مادربزرگت.توکدوم شهرخونشوداده؟انشالله خدابه همونش برکت بده تداخیربده صاحبخونه ماروهروقت کرایع میزنم براش کلی دعاش میکنم 

خیلی پولدارم😅
چخبرتونه همین امثال شماها خون مستاجر بدبخت و تو شیشه میکنید

زمین گرده

ازاد شو از بند خویش زنجیر را باور نکن💚 اکنون زمان زندگیست تاخیر را باور نکن 💚حرف از هیاهو کم بزن  از اشتی ها دم بزن 💚از دشمنی پرهیز کن شمشیر را باور نکن 💚خود را ضعیف و کم ندان تنها در این عالم ندان💚 تو شاهکار خالقی تحقیر را باور نکن💚 بر روی بوم زندگی هر چیز میخواهی بکش💚 زیبا و زشتش پای تو تحقیر را باور نکن💚 تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی💚 از نو دوباره رسم کن تصویر را باور نکن 💚خالق تو را شاد افرید ازاد ازاد افرید💚پرواز کن تا ارزو زنجیر را باور نکن 💚از گرگ بودن دم نزن انسانم‌گاهی ارزوست 💚ما از خودی زخم میخوریم بند نفس یک تارموست💚 تو از جنس ما نیستی یک شب به فقرم سر بزن 💚مظلوم گر گشنه بود تیری خورد بر قلب من 💚
کجاست مادربزرگت.توکدوم شهرخونشوداده؟انشالله خدابه همونش برکت بده تداخیربده صاحبخونه ماروهروقت کرایع ...

تازه عزیزمم ۲سال ۳۰۰داده الانن پرووو شده هرچی از دهنش در اومده گفته اخرشم همینجا نشست ایشش

یه زنبور هیچ وقت وقتش را تلف نمیکنه که به مگس توضیح بده عسل از عن بهتره 😉 اگه جایی جواب بی احترامیت ندادم اینو 2بار بخون انرژیم برای چیزهای مهم تر میزارم 🥹😘 وقتی یکی هیچی برای افتخار کردن نداشته باشه، به قومیتش افتخار میکنه..

چون پارسال ارزون داده دلیل نمیشه امسال ۱۵۰ بکشه روش گناه دارن 

بله درسته فکر نمیکنم  اسی آدم بی انصافی باشه چون پارسالم می تونسته گرون بده و تایپیکم کرده که در حق مستأ جرش بی انصافی نکنه حالا دیگه مونده به رحم و انصاف اسی چقدر اضافه کنه

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .
چه ربطی داده ی عده بی انصاف باعث شدن خونه اینقدر بره بالا اون بدبختی که میاد جنوب تهران خونه اجاره م ...

دیگه تورم هست چه میشه کرد 

اینا رو به مسئولین باید بگی منم یه شهروندم مثل تو 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز