2777
2789
😂😂😂😂 آخه این که میگم تهران خیلی دوره . ولی اگه حس دروغی باشه. چرا خب چرا باید حس کنم ؟

شاید ببینیش شاید هم نه چون تهران بزرگه دیگه. ولی من حرفم در کل اینه این احساسات به مرور زمان و بااومدن شخص دیگه ایی تو زندگیت کم رنگ میشه

💜دخترم تمام هستی من💜

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مثلا اینکه سال ها قبل یه دوستی مجازی طولانی داشتی و هیچوقت همو ندیدید.ولی همیشه یه حسی میگه بجایی رو ...

اگه همشهری باشید امکان داره ولی اگه تو شهر های متفاوت باشید به احتمال ۹۵ درصد نه همدیگه رو نمی‌بینید 

از نظر من بهش وابسته شدی چند روز فکر نکنی یادت می‌ره

هرچقدر هم که بگردی زندگی مثل مستی یا دیدن خواب یه زندگی دیگست

😂😂😂😂 آخه این که میگم تهران خیلی دوره . ولی اگه حس دروغی باشه. چرا خب چرا باید حس کنم ؟

احساسات همیشه درست نیستن چون تو بهش وابسته شدی و دلت میخواد که دوباره باهاش حرف بزنی و یا ببینیش که احساسات هم حساسه میخواد با دلت راه بیاد میگه که میبینیش

هرچقدر هم که بگردی زندگی مثل مستی یا دیدن خواب یه زندگی دیگست

احساسات همیشه درست نیستن چون تو بهش وابسته شدی و دلت میخواد که دوباره باهاش حرف بزنی و یا ببینیش که ...

یک ساله ازش خبر ندارم تا امشب نگاه کردم انلاینه. بعد یکسال چرا همچین حسی اخه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز