سلام بچه ها امیدوارم همتون حالتون خوب باشه. دلم براتون تنگ شده بود

من یه کم وقتم آزادتر شده شروع کردم از گام اول بخونم. یه سوال: گام اول همون نوشتن هست دیگه؟ پس اون پاکسازی رو کی باید انجام بدیم؟ احتمالا چند روز دیگه می رسم اونو انجام بدم و یه سوال دیگه. من همیشه خیلی دلم می خواد ازدواج کنم. به قول ارسطو آدم به شدت ازدواجی ای هستم

همیشه برای زندگی در کنار یکی دیگه ذوق و شوق و برنامه دارم یا وقتی کسی رو با جفتش می بینم غبطه می خورم و ... اما الان که اومدم جدی شروع کنم به انجام گام ها یه استرسی اومد تو دلم. که انگار اگه برام پیش بیاد آمادگیشو ندارم یا این کارا به درد من نمی خوره یا من قابلیت ازدواج کردن تو این شرایط رو ندارم و ... نمی دونم یه دلهره ی بدیه. شما هم این حس رو داشتین؟ چی کارش کنم یعنی نباید اصلا وارد این گام ها بشم یا بعد این برطرف می شه؟