2777
2789
کلی دارو خوردم.بهترم ولی سردردم هنوز

سوماتریپتان ۵۰ بخور 

بخواب بعدش 

اگه مطمئنی میگرنه فقط بخور 

 هر آدمی تو زندگی باید کسی رو داشته باشه که حس کنه با نبودنش دنیاش خراب میشه!اگر تو طول عمرت همچین کسی رو نداشتی فقط عمرتو هدر دادی!  عشقم همه زندگیم💋 ❤ بابام همه دنیام ، تا هستی هستم نفسم ب نفسهای تو بنده ❤ مامان قشنگم تو قلب من همیشه زنده ای 🥺🤍❤🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنونم🙏

خواهش عزیزم

این اب رو آتیشه ولی غیر میگرنی خطر داره خوردنش 

مبگرن باشی نیم ساعته خوب شدی 

سعی کن زیاد نخوری مواقعی ک مسکن جواب نداد

وگرنه مثل من همینم بهت اثر نمیکنه 

حتما بخون راهنماش رو حد مجاز دوز مصرفی در شبانه روز و ماه رو حتما رعایت کن 

 هر آدمی تو زندگی باید کسی رو داشته باشه که حس کنه با نبودنش دنیاش خراب میشه!اگر تو طول عمرت همچین کسی رو نداشتی فقط عمرتو هدر دادی!  عشقم همه زندگیم💋 ❤ بابام همه دنیام ، تا هستی هستم نفسم ب نفسهای تو بنده ❤ مامان قشنگم تو قلب من همیشه زنده ای 🥺🤍❤🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز