2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قبلا کارت چی بوده چندسالته؟؟


کار نداشتم عزیزم 

۶ماهه لیسانسمو گرفتم و تو خونه دارم میگردم دنبال کار 

۲۳سالمه 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
نه فشارم بالا هست خدمتتو یه جا دیگه ارائه بده

بابا این مرد هس جوابشو نده پرو رو

درخواست دوستی ندید لطفا با تشکر،🙏🤗.دعای همیشگیم....سلامتی همه خانوادم،خوشبختی بچه هام،خوشبختی خودم.ی خونه سه اتاق خوابه.ی ماشین خوشگل،😍
انشالله به امید خدا سعی میکنم من شیرازم 

خوب این همه مرکز خوب درایم من خودم تو زینبیه انجام دادم خیلی هم راضیم

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر
به نظرت منم بخونم و آزمون بدم ؟چطوریه سخته ؟ من لیسانس کامپیوتر دارم 

منم رشتم ای تی امسال خیلی رشته کامپیوتر میخواد امتحان بدی خدا رو چه دیدی قبولش شدی من بخدا با یه نمره اختلاف رد شدم 

سخته ولی اگر قبول بشی استخدام رسمی هستی

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر
دل منم خیلی گرفته🥲 قراره فردا شوهرم با داداشاش مجردی برن بیرون منم رفتم خونه بابام اینا ک شب خاله ه ...

تو هم مثل من مظلومی من شوهر زحمت کشید از یک شنبه تا دیشب ساعت دو مسافرت بود اومد خونه گفت خستم این سه روز میخام بخابم ☹️☹️☹️☹️ ولی اینقدر دعواش کردم که نگو 

هم سن منی بیکاری خیلی بدهذمخصوصا تواین اوضاع همش استرس

وای آره 

اگر بریم سر کار لاقل فکرمون مشغول یه کار دیگه میشه و کمتر استرس میکشیم 

میدونی من ۶ساله ترس از بیرون رفتن دارم و بهترین روزای عمرمو با ترس گذروندم و دارم میگذرونم من نمیخوام ناشکری کنم ولی از روزی که چشمامو باز کردم داشتم با بدبختی زندگی میکردم یکم که اوضاعم رو به راه شد این مشکل افتاد تو دامنم نمیدونم چرا بعضیا با قاشق طلا تو دهنشون و خوشبختی دنیا میان و بعضیا باغم و ناراحتی و استرس و بدبختی

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲

همش این جمله تو سرم میچرخه 

امدی حال مرا خوب کنی 

حال ما خوب خراب است ب ان دست نزن

برو بچ این کاربری متعلق به یه نفر نیست پس هی نپرسین چرا تو تایپیک قبلیت اینو گفتی چرا صحبتات تو تایپیکا متغیره اینجا یکی ارزوشه بچه دارشه یکیمون ارزوشه توی کنکوری ک پیش رو داره موفق شه و رشته مورد علاقشو دنبال کنه یکیمون تمام فکرش قبول شدن ازمون استخدامی اموزشو پرورشه و رویاش معلمی یکی بهتر شدن حال بچش اینجا هممون ارزوهایی داریم غمایی داریم دلمونو نوازش میدن اینجا جاییه واسه رهایی پس باهم مهربون تر باشیم❤❤❤
منم رشتم ای تی امسال خیلی رشته کامپیوتر میخواد امتحان بدی خدا رو چه دیدی قبولش شدی من بخدا با یه نمر ...

پس منم یه امتحان بکنم توکل بخدا شاید زد و این یکی شد 

خیلی ظلمه با یه اختلاف رد بشی 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
پس منم یه امتحان بکنم توکل بخدا شاید زد و این یکی شد  خیلی ظلمه با یه اختلاف رد بشی

خیلی اینقدر ناراحت بودم که نگو اره بابا امتحان بده من بار دوم امتحان دادم قبول شدم بار اول تو مصاجبه افتادم همه رو امتحان بده یکی از اقوامون بد از 8 بار امتحان دادن قبول شد الان 3 یاله سرکاره

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792