2789
بنظرم کار اینترنتی برو...خودم کانالای پوشاک زنونه تو تلگرام دارم ..درامدش عالیه

یعنی چطوری گلم یکم توضیح میدی؟

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
وای آره  اگر بریم سر کار لاقل فکرمون مشغول یه کار دیگه میشه و کمتر استرس میکشیم  میدونی ...

چرا ترس بیرون رفتن داری 

من قبلا این حسوداشتم ترس ازبیرون رفتن نمیتونستم باگوشی صبحت کنم بیرون میرفتم همش میترسیدیم بایکی حرف بزنم

خونوداه من اعتمادبه نفس منوکشته بودن ولی الان یکم بهترشدم ولی بازم اونقدراجتماعی نیسم 

منم همینطوریم ازبچگیم فقط دارم بدبختی میکشم اصلا به زندگیم که نگاه میکنم یه روزخوب نداشتم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خیلی اینقدر ناراحت بودم که نگو اره بابا امتحان بده من بار دوم امتحان دادم قبول شدم بار اول تو مصاجبه ...

خوب پس منم شروع میکنم ان شاالله این یکی دیگه بشه

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
چرا ترس بیرون رفتن داری  من قبلا این حسوداشتم ترس ازبیرون رفتن نمیتونستم باگوشی صبحت کنم بیرون ...

غصش طولانیه با خانواده داشتیم میرفتیم مسافرت که بابام با یکی دعواش شد زد و خورد کردن و از اون روز ترس بیرون رفتن از خونه گرفتم 

یکسالم دانشگاه نرفتم و توخونه موندم که دیگه اوضاعم بدتر شد منم اعتماد به نفسم صفر شده عزت نفسم صفر شده و این اواخر ترس از دعوا کردن هم بهش اضافه شده که دیگه بدتر شد  اصلا نمیتونم از حقم دفاع کنم بخوام برات بگم فقط ۴روز باید بشینم تعریف کنم 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
گلم نگو..من با اجازت پسرم..دورش رفتم

اهان معذرت میخوام 

وای نگو تروخدا دوره یه چیزی رو باید برم 

من ۶ماهه دانشگاه رو تموم کردم دیگه حالم از یادگرفتن بهم میخوره 😥مخصوصا که استعدادم تو یادگیری صفره صفره 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
یه شماره ازبهزیستی هست مشاوررایگان میدن زنگ بزن بایکی حرف بزنی حداقل یکم سبک میشی 

چند بار زنگ زدم ولی خوب مثل یه مسکن میمونه که فقط چند ساعت جواب میده دارم پولامو جمع میکنم که ان شاالله برم‌پیش روانشناس 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
اهان معذرت میخوام  وای نگو تروخدا دوره یه چیزی رو باید برم  من ۶ماهه دانشگاه رو تموم کرد ...

من الان هم دوره درامد از اینستا رفتم...دورش چجوری پیج کاری بزنی اصولی چجوری دوره اموزش بفروشی...واقعا پولسازه..اینجا نمیتونم کامل توضیح بدم...مهارت هم داری اینه لیسانس هستی

چند بار زنگ زدم ولی خوب مثل یه مسکن میمونه که فقط چند ساعت جواب میده دارم پولامو جمع میکنم که ان شاا ...

من روانشناسم رفتم نتیجه ای نگرفتم جدیدن به این نتیجه رسیدم که هیچی درست نمیشه فقط بایدتموم کنم فقط باید جرات پیداکنم خودموبکشم

من روانشناسم رفتم نتیجه ای نگرفتم جدیدن به این نتیجه رسیدم که هیچی درست نمیشه فقط بایدتموم کنم فقط ب ...

من جرات اینکه خودمو بکشم هم ندارم 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
من الان هم دوره درامد از اینستا رفتم...دورش چجوری پیج کاری بزنی اصولی چجوری دوره اموزش بفروشی...واقع ...

خوب پس اگر آزمون استخدامی نشد این راه رو امتحان میکنم 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792