وای آره
اگر بریم سر کار لاقل فکرمون مشغول یه کار دیگه میشه و کمتر استرس میکشیم
میدونی من ۶ساله ترس از بیرون رفتن دارم و بهترین روزای عمرمو با ترس گذروندم و دارم میگذرونم من نمیخوام ناشکری کنم ولی از روزی که چشمامو باز کردم داشتم با بدبختی زندگی میکردم یکم که اوضاعم رو به راه شد این مشکل افتاد تو دامنم نمیدونم چرا بعضیا با قاشق طلا تو دهنشون و خوشبختی دنیا میان و بعضیا باغم و ناراحتی و استرس و بدبختی