2789
اره ابجی درست میگی اونم همینو میگه بهم میگه برواز هیچی نترس نزار بعد ها حسرتش بکشی که چرا نرفتم منم ...

از چی میترسی از دوشنبه پاشنخ کفشتو بکش بالا رو دنبالش 

کدوم شهر هستی

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا کو کار اینقدراوضاع خرابه پیدام بشه حقوق هاش کم

همه حقوق ها روی ۳تومنه 

چند روز پیش تو دیوار یه آگهی دیدم منشی مطب با ۷ساعت کار درروز برجی ۶میلیون با خوشحالی رفتم مصاحبه کاری دکترش خیر سرش متخصص مغز و اعصاب بود ولی عوضی یکی رو می‌خواست که باهاش لاس بزنه و دستمالیش کنه انقدر حالم بد شد که نگو 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
من 15 ساله ندارم

واااای خدا🥲خدا منو هیچ وقت با مادرم امتحان نکنه

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️
دقیقا

ممن برا ازمون استخدامی خوندم خوندم مصاحبه هم رفتم با یه امنیاز کمتر افتادم

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر
ممن برا ازمون استخدامی خوندم خوندم مصاحبه هم رفتم با یه امنیاز کمتر افتادم

به نظرت منم بخونم و آزمون بدم ؟چطوریه سخته ؟

من لیسانس کامپیوتر دارم 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
مشکلم مادرم زندس..

خب بگو زودتر تعریف کن

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️
منشی بودن همینه دیگ باید باطرف اوکی باشی

من نمیدونستم 

دیگه دور منشی گری رو یه خط قرمز کشیدم 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
منم دلم خیلی گرفته بالشتم خیسه از انتظار خسته شدم دیگه نمیکشم توان ندارم مخصوصا این که شوهرم همش اصر ...

ای خداااا😭😭😭 منم باردارم همش دعا میکنم سقط بشه، این چه حکمتیه

یه روز یه گدا بوده که دونفر بودن هرروز بهش سر میزدن یکیشون هر روز بهش یه لگد میزد و یکیشون هرروز بهش پول میداد، یه مدت این دو نفر پیداشون نمیشه اونیکه لگده رو میزد شد آدم خوبه و اونیکه پول میداد بهش شد آدم بده چون چند وقت پیداشون نبود که بهش لگد بزنن یا پول بدن، مراقب باشین بیش از اندازه خوب نباشین چون یه روز نبودن خوبیتون یا کم شدن خوبیتون باعث بد دیده شدنتون میشه، ✓/// از طرف یه احمق که همیشه خوب بوده و ساده از بس بلا سرم اومده دیگه از خودم بیزارممممم بخاطر کودن بودنم و سادگیم، انشاالله یه روزی میاد میبینم که حقم گرفته شده و میام اینجا مینویسم🖤😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792