2789
منم کارندارم اینقدراسترس دارم ک نگو نه بیرون میتونم برم هیچی همش خونه گریه

دقیقا منم 

ببین اگر یه شغل پیدا کنم و از خونه بیرون بزنم خودمو میشناسم به بقیه کار هامم میتونم برسم ولی اینجوری که همش تو خونم و با اعتماد به نفسم که صفر شده میگم ولش کن بیخیال برم که چی بشه 

اصلا خدا نکنه کسی زندگیه من و الان تجربه کنه که جهنم واقعیه 

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه کلا رد دادم...یادم گذشته بیوفتم جون در میره ولی حالم باید عوض کنم

سخته ولی میگذره

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️
ابجی سخته باور کن امروز پری شدم نمیدونستم چی به شوهزم میگم اونم ادم ساکتی هست چقدر مظلوم و خوب دلم ب ...

بخدا داری به خودت شوهرت سخت میگیری راحت برو ای وی اف کن نتیجه میگیری 

واقعا پریودی خیلی بده من الان 6 سال منتظرم و الکی زندگیمو خراب کردم کاش همون موقع رفته ب.دم ای .ی اف یا پارسال رحم پیدا کرده ب.دم

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر
خوبه خودت مادر داری....

خوب؟

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️
دقیقا منم  ببین اگر یه شغل پیدا کنم و از خونه بیرون بزنم خودمو میشناسم به بقیه کار هامم میتونم ...

واقعا بیکاری بد دریده من کرونا خونه نشین شدم واقعا حس خفقان دارم .و پوچی

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر
بخدا داری به خودت شوهرت سخت میگیری راحت برو ای وی اف کن نتیجه میگیری  واقعا پریودی خیلی بده من ...

اره ابجی درست میگی اونم همینو میگه بهم میگه برواز هیچی نترس نزار بعد ها حسرتش بکشی که چرا نرفتم منم دنبال دکتز خوب هستم که برم برای کاراش 

واقعا بیکاری بد دریده من کرونا خونه نشین شدم واقعا حس خفقان دارم .و پوچی

دقیقا

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792