2777
2789

عزززم نمیخوام ناراحتت کنم ولی هیچوقت اون سابق نمیشی اگر با مرد خائنت ادامه بدی 

من بعد از ده سال از خیانت شوهرم هنوز که هنوزه نتونستم کنارربیام و دوستش ندارم.

بهتره بگم بعد اینکه خیانتشو فهمیدم از چشمم افتاد و برای همیشه از قلبم بیرون رفت و من سنگدل شدم 

من در آستانه ی چند سالگی ام؟؟؟؟با احتساب روزها ؛صد سال خسته...باحتساب شب ها؛هزار سال منتظر ...وبااحتساب  عشق؛سال هاست که مُرده ام....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میترسم نیاد 🙂 بیاد خرابش کنم همین

میاد 

ن فقط نبخش بخدا که ببخشی بازم می‌کنه 

فقط بزار نداشته باشند این انتقامه آدم لاشی زبون بازه خام نشی 

دختر بنفشم دیوونه کاکائو 🍫💜
یه نصیحت توروقران هروقت خيانت دیدیدن هررررررررچقدرم دلبسته بودین بزارین و برین فقط اصلا نبخشین چون ب ...

من یبار شوهرم از لج من رفته بود گروه منم جلو روش رفتم گفتم تو نشدی ی خر دیگ بسیارم فروان تازه منتم میکشن تو میخا بری منت بکشی 

میدونم موقعیت سختیه ولی شماها ب بدترین شکل گیر ی بی وجود افتادین و این اتفاق پیش اومدع میدونم فراموش ...

مال ما جدی بود قرار بود بیان جلو

الانم تنها دلیلی ک خدارو شکر میکنم اینکه نامزد نشدم و بفهمم.

میفهمم چی میگی

🙂🙂 بنظرم بهش فک نکن و زندگیت ادامه بده چون شک بدترین درده

زندگیم احسان پسرم ❤️
خیانت اونجاش ک فک میکنی تمام حرفا و کارایی که با تو کردع با اونم کرده! ادم آتیش میگیره

بدترین قسمتش اینه که ذره ای محبت بهت نکرده باشه ولی کل وقتشو رو واسه یکی دیگه میذاره و یکسره قربون صدقه ش میره 

لعنت به خائن لعنت به خیانت ... بد دردیه بد.... امیدوارم هیچ  زن و مردی بهم خیانت نکنن... وهیچ ز ...

من مجردم خیلی ناراحت شدم برا این تاپیک واقعا چقد مردا چندشن وقتی رن دارن بمن ک مجردم شماره میدن و حرفای عاشقانه میفرستن واقعا حالم ازشون بهم میخوره ده سال پیش پسر عموم همو میخاستیم ولی اجیم ک عروسشکن بود ادیتش میکردن من گفتم نمیخامت حوصله دعوا نداشتم هرچن وقت پیام میده منو هنوز عاشقتم همیشه هم جوابم ی کلمس داداشم کنر زنت خوشبخت ترین باشی ضمنا زنش همکلاسی خودمه و خیلی خانمه و خوبه 

نگاهم کن نگاهت با نگاهم قصه‌ها دارد🐥🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز