بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوههای صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقالمن گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖
بنویسید روی سنگ مزارم پرسپولیس شد همه داروندارم❤✨🚩ضربان قلبم فقط همینه پرسپولیس ارتش سرخ زمینه❤🏆🚩 پرسپولیس تنها عشقیه که بعد 23سال بهم خیانت نکرده❤🚩🤟🏻#پرسپولیس _قهرمان
دخترم از دیروز تب کرده اشتهاش صفر فقط داروهاشو زوری خورده ...با این اوصاف امروز شوهرم ۳۰ کیلو شیر گرفته بود پنیر و ماست درست کردم یه کیسه بزرگ شنگ چیده بود که انگار طلا و الماس برام اورده مجبور شدم اوناروهم پاک کنم بشورم بپزم برا دخترم پنج مدل غذا و سوپ درست کردم که نخورد...خلاصه رو به قبله ام 😫
برای خوشبختی همتون صلوات میفرستم ♥️شما هم اگه دوست داشتید برام صلوات بفرستید😍