2777
2789
عنوان

در حالید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 672 بازدید | 59 پست
هیچی قراره برم یخورده سرکارم کارامو انجام بدم نیم ساعتی طول میکشه بعد برم دنبال خواهرزادم امروز طبق ...

چهه خاله ی خوبی..دختره منم عاشق خالشه

 دخترم دنیا مه ....دلارای قشنگ من💗💗💜 الهم  عجل لولیک الفرج ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو دفترمم 

منتظرم همسرم و بچه‌ها بیان دنبالن بریم خرید کنیم واسه خونه

دختر قشنگم👩تحصیلاتت📚شغلت🗂پولت💶هیچوقت تصمیم نمیگیرن یه روز صبح بیدار شن و تو رو رها کنن و برن...بچسب به آرزوهات💞💞باور کن پسرا جایی نمیرن😘
چند هفته ای؟ حتی تکون ریز هم نداشته ؟

۳۳ هفته و دو روز میگن بالای ۳۴ هفته باید باشی 

چرا تکون خیلی ریز داشته اونم هر ۵ یا ۶ ساعت یک جابه جایی خیلی ریز 

رفتم بیمارستان میگه باید هر نیم ساعت ۳ تا حرکت داشته باشه 🥺

اره چون فکر میکردم تو دوران شیردهی پریود نمیشم 😐 درد زیاد دارم با بچه ای که یکسره نق میزنه و وصله ب ...

منم دخترم وه ماهشه از ۵ ماهگیش پریود شدم شیرم‌میدم ...خیلی سخته خدایی ...

 دخترم دنیا مه ....دلارای قشنگ من💗💗💜 الهم  عجل لولیک الفرج ❤

چهه خاله ی خوبی..دختره منم عاشق خالشه

من از اون خاله پایه ها هستم😁...عزییییزم ☺️❤️

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

خودم بدجور مریضم تب و لرز این وسط پسرم از ۷ صبح گریه می‌کنه 

قورمه سبزی درست کردم ناهار به بچه ها دادم دختر کوچیکم میگه چرا سبزی توشه🥴الآنم دارم عصرونه میدم دارو خوردم خوابم میاد ولی نمیشه بخوابم 

به پسرم دارم شیر میدم.   میخوام افطاری درست کنم امروز خیلی تشنمه

خداییش اگه شیر میدی د روزه می گیری دمت گرم منکه اصلا نتونستم یه روزم بگیرم..

 دخترم دنیا مه ....دلارای قشنگ من💗💗💜 الهم  عجل لولیک الفرج ❤

کدوم خره 😀

همون خره که عاشقشم سرما خورده 😑💔

بنویسید روی سنگ مزارم پرسپولیس شد همه داروندارم❤✨🚩ضربان قلبم فقط همینه پرسپولیس ارتش سرخ زمینه❤🏆🚩 پرسپولیس تنها عشقیه که بعد 23سال بهم خیانت نکرده❤🚩🤟🏻#پرسپولیس _قهرمان 

دخترم از دیروز تب کرده اشتهاش صفر فقط داروهاشو زوری خورده ...با این اوصاف امروز شوهرم ۳۰ کیلو شیر گرفته بود پنیر و ماست درست کردم یه کیسه بزرگ شنگ چیده بود که انگار طلا و الماس برام اورده مجبور شدم اوناروهم پاک کنم بشورم بپزم برا دخترم پنج مدل غذا و سوپ درست کردم که نخورد...خلاصه رو به قبله ام 😫

برای خوشبختی همتون صلوات میفرستم ♥️شما هم اگه دوست داشتید برام صلوات بفرستید😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز