بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هیچی قراره برم یخورده سرکارم کارامو انجام بدم نیم ساعتی طول میکشه بعد برم دنبال خواهرزادم امروز طبق برنامه زندگیم نوبت اینه که با خواهرزادم بریم گردش خرید بعدم یک شام خاله خواهرزاده ای😍
خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوههای صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقالمن گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖
(✿ ♡‿♡)Nothing can stop you from achieving success except your mind 🌌 ✨یک عدد معتاد سرسخت به سایت😑.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن))شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۷۴نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای خواستین من دوتا کاربری دارم...اون یکی شعبه دوم میباشد 🤣((هیییی_زندگی_۲)) ..چون با حجم زیادی کاربر مخالف با فیلم کره ای مواجه شدم دیگه تاپیک نمیزنم سوالی داشتین تگ کنین.. ناشناااس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864 دوس دارم نظرتون هم راجبم بدونم😊حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشقققققق مو فرفریاااااااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...ولی همزمان عاشق کاربریم هم هستم پس فقط مدرک از دل زمین بیارین تا تعلیقم کنین 😌تایپ شخصیتیم Entp(✿ ♡‿♡)همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف میره بالا ..#ولی صدای حامیم🍃 .ایشالا چند روز دیگه هم از سایت میرم به مدت یکسال ...سایت بدون هی زندگی میمونه 🥹دیگه کسی هم تو تاپیکاتون شر نمیگه 🤣🥹فراموشم نکنیداااا .دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو 🍌😂🤍
به این فکر میکنم آیا بازم سوپ ببرم واسه اون خره؟ 😵💫💔
بنویسید روی سنگ مزارم پرسپولیس شد همه داروندارم❤✨🚩ضربان قلبم فقط همینه پرسپولیس ارتش سرخ زمینه❤🏆🚩 پرسپولیس تنها عشقیه که بعد 23سال بهم خیانت نکرده❤🚩🤟🏻#پرسپولیس _قهرمان
صبح ساعت 7 و نیم شوهرمُ راهی کردم و خوابیدم تا 1 ظهر. بیدار شدم یکم نینی سایت چرخیدم تا دو و نیم. دو و نیم هوس ماکارانی کردم و ماکارانی گذاشتم. ساعت 4 مادرشوهرم زنگ زد گفت شب میریم شاهعبدالعظیم شماهم بیاید. گفتم باشه بعد خونه رو جارو زدم با گربمم دعوام شد مالتشو نمیخورد. بچم امروز کم تکون خورده. بدنم میلرزه نمیدونم چمه انگار نا ندارم سردرد بدی هم دارم. ماکارانی هم موند برا فردا ناهار و شام. امشب فک کنم مهمون پدرشوهریم.
زِ گیتی دو کَس را سِپاس! یکی حَد شِناسُ یکی حَق شِناس