2777
2789
عنوان

در حالید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 672 بازدید | 59 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نی نیم دو روزه تکون نخورده از ساعت ۲ و نیم رفتم بیمارستان یک ان اس تی نگرفتن ازم میگن هفتت کمه  ...

چند هفته ای؟ حتی تکون ریز هم نداشته ؟

 دخترم دنیا مه ....دلارای قشنگ من💗💗💜 الهم  عجل لولیک الفرج ❤

هیچی قراره برم یخورده سرکارم کارامو انجام بدم نیم ساعتی طول میکشه بعد برم دنبال خواهرزادم امروز طبق برنامه زندگیم نوبت اینه که با خواهرزادم بریم گردش خرید بعدم یک شام خاله خواهرزاده ای😍

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

آهنگ گوش میدم 

⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩Nothing can stop you from achieving success except your mind 🌌 ✨یک عدد معتاد سرسخت به سایت😑.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن))شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۷۴نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای خواستین من دوتا کاربری دارم...اون یکی شعبه دوم می‌باشد 🤣((هیییی_زندگی_۲)) ..چون با حجم زیادی کاربر مخالف با فیلم کره ای مواجه شدم دیگه تاپیک نمی‌زنم سوالی داشتین تگ کنین.. ناشناااس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864  دوس دارم نظرتون هم راجبم بدونم😊حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشقققققق مو فرفریاااااااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...ولی همزمان عاشق کاربریم هم هستم پس فقط مدرک از دل زمین بیارین تا تعلیقم کنین 😌تایپ شخصیتیم Entp⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا ..#ولی صدای حامیم🍃 .ایشالا چند روز دیگه هم از سایت میرم به مدت یکسال ...سایت بدون هی زندگی میمونه 🥹دیگه کسی هم تو تاپیکاتون شر نمیگه 🤣🥹فراموشم نکنیداااا .دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو 🍌😂🤍

از اینکه پریود شدی ناراحتی ؟!!! چراااا؟!🙄

اره چون فکر میکردم تو دوران شیردهی پریود نمیشم 😐 درد زیاد دارم با بچه ای که یکسره نق میزنه و وصله بهم خیلی سخته 

دنیا ی کابوسه ؛ و تو نمیتونی بیدارشی....😞

به این فکر میکنم آیا بازم سوپ ببرم واسه اون خره؟ 😵‍💫💔

بنویسید روی سنگ مزارم پرسپولیس شد همه داروندارم❤✨🚩ضربان قلبم فقط همینه پرسپولیس ارتش سرخ زمینه❤🏆🚩 پرسپولیس تنها عشقیه که بعد 23سال بهم خیانت نکرده❤🚩🤟🏻#پرسپولیس _قهرمان 

صبح ساعت 7 و نیم شوهرمُ راهی کردم و خوابیدم تا 1 ظهر. بیدار شدم یکم نینی سایت چرخیدم تا دو و نیم. دو و نیم هوس ماکارانی کردم و ماکارانی گذاشتم. ساعت 4 مادرشوهرم زنگ زد گفت شب میریم شاهعبدالعظیم شماهم بیاید. گفتم باشه بعد خونه رو جارو زدم با گربمم دعوام شد مالتشو نمیخورد. بچم امروز کم تکون خورده. بدنم میلرزه نمیدونم چمه انگار نا ندارم سردرد بدی هم دارم. ماکارانی هم موند برا فردا ناهار و شام. امشب فک کنم مهمون پدرشوهریم.

زِ گیتی دو کَس را سِپاس! یکی حَد شِناسُ یکی حَق شِناس  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز