2789
عنوان

کاپ قاعدگی

| مشاهده متن کامل بحث + 1326 بازدید | 143 پست
چقدر غیر منطقی کامنت میذارید برا عوض کردنشم لابد به همسرتون میگید بیاد عوض کنه

یعنی عوض کردنش اینقدر سخته

که همسرم بخواد بیاد عوض کنه

یه نوار هست میخوای با دست برش داری بزاری کیسه بندازی سطل زباله

قرار نیست که اورانیوم غنی کنم

به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔  بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقدر غیر منطقی کامنت میذارید برا عوض کردنشم لابد به همسرتون میگید بیاد عوض کنه

هر کس یه جور

هس قرار نیس 

همه مثل هم باشن

من حالم از خون بهم میخوره

نمیتونم ببینم

روز خوش

به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔  بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
یعنی عوض کردنش اینقدر سخته که همسرم بخواد بیاد عوض کنه یه نوار هست میخوای با دست برش داری بزاری کی ...

وقتی چشماتو میبندی از کجا متوجه میشی ک پر شده نوار نیاز به تعویض داره یا برمیداریش با چشم بسته؟

فقط 47 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پروفایلم عکس خودمه کپی ممنوووع

با علت منطقی بگین که چرا ندوس

گفتم که از خون حالم بد میشه

دوستان دارن شرحه شرحه ام میکن

ایا من به شما گفتم استفاده نکن یا از بدیش گفتم

فقط گفتم از خون خوشم نمیاد 

دوست ندارم استفاده کنم

هر کس هر جور خواست با منطق خودش قضاوت کرد😑😔

به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔  بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
نه ندارم. پس هم نداده به لباس هام تا حالا نه والا 30سالمه😶

ببخش اگه بد گفتم

اخه عجیبه کسی از کاپ چندشش بشه که خونش از کاپ کمتره

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
به خون فوبیا داری؟ :/

الهی شکر شما درک کردی

اره😔

دست خودم نیست که

حتی فکر خون هم حالم رو بد میکنه

به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔  بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز