2789
عنوان

کاپ قاعدگی

| مشاهده متن کامل بحث + 1326 بازدید | 143 پست
خب دختر بعد بخاد ازدواج کنه شوهرش نمیگه پرده نداری!؟؟

خب اگه اینه زنایی که طلاق میگیرن نباید کلا ازدواج کنن

پرده چیزی نیست اونقدر مهم باشه، قدیما بودن هی رسم دستمال خونی و این مسخره بازیا


ܟܿܠوࡅ߳ܨ ܥߊܝیܩܢ و حߊܠܨ ܢ̣ߊ ܟܿیߊܠܙ ܟܿویܢܚ݅ࡅ߳ܔ🦋

واقعا ممکن نیست که عفونت بگیریم؟ چون جسم خارجی رو دارم وارد بدن میکنیم ممکنه حتی یک میکروب روش وجو ...

اگر دستت تمیز باشه اصلا من یک سال و نیمه دارم خیلیم حساسم فوری عفونت میگیرم چیزیم نشده

و خدایی که در این نزدیکیست  قناد خونگی👩🏻‍🍳

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با پد مشکل ندارید؟ عذر میخوام من فکر میکنم شما یه بچه دبیرستانی هستید که فعلا توی مود عق هست


نه ندارم. پس هم نداده به لباس هام تا حالا

نه والا 30سالمه😶

به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔  بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
واقعا ممکن نیست که عفونت بگیریم؟ چون جسم خارجی رو دارم وارد بدن میکنیم ممکنه حتی یک میکروب روش وجو ...

قبل استفاده جوشانده میشه

فقط 47 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پروفایلم عکس خودمه کپی ممنوووع

بالاخره خونو رو نواربهداشتی که میبینی

نگاه نمیکنم

ابدا

چشمام میبندم

واقعا حالم بد میشه

اقراق نمیکنم

به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔  بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
ولی من خونریزیم متوسط. همیششششششه هرچقدر مراقبت میکنم اخرش لک میده ب لباسام. شبا ک بدتر  &nbs ...

منم همیشه موقع خواب دوتا دوتا میذاشتم ولی با کاپ اصلا نشتی ندارم

اونایی هم که شدید پریود میشن میتون زود زود خالی کنن کاپو مثلا ۳ ساعت یک بار . بستگی به شخص داره

اگر دستت تمیز باشه اصلا من یک سال و نیمه دارم خیلیم حساسم فوری عفونت میگیرم چیزیم نشده

مستقیم خونش رو خالی میکنی می‌شوری و دوباره میذاری

یا نه؟

ܟܿܠوࡅ߳ܨ ܥߊܝیܩܢ و حߊܠܨ ܢ̣ߊ ܟܿیߊܠܙ ܟܿویܢܚ݅ࡅ߳ܔ🦋

نگاه نمیکنم ابدا چشمام میبندم واقعا حالم بد میشه اقراق نمیکنم

چقدر غیر منطقی کامنت میذارید

برا عوض کردنشم لابد به همسرتون میگید بیاد عوض کنه

فقط 47 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پروفایلم عکس خودمه کپی ممنوووع

مستقیم خونش رو خالی میکنی می‌شوری و دوباره میذاری یا نه؟

اره دوران پریودی با دست تمیزی فقط خونو خالی میکنم و با آب خالی میشورم و بعد از اتمام و قبل از شروع دوران پریودی من میذارم تو آب میجوشونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792