2777
2789
عنوان

هدف

| مشاهده متن کامل بحث + 231 بازدید | 59 پست
بجای پیاده روی باشگاه هم میتونی بری دوستای جدید پیدا میکنی جوش هم شاده حالت خیلی انرژی میده

اره ت فکرشم ولی الان چون دانشگاه میرم یه شهر دیگ ت رفت وامدم نمیتونم منظم برم اگ بشه تعطیلات میرم

برنامه نویسی سخته؟ من شوهرم رشتش کامپیوتتره

ببین تعریف آدما از سخت بودن باهم فرق داره

من تقریبا یه دوره ای توی هر کاری سرک کشیدم

هیچ کاری و هیچ حرفه ای به نظرم سخت نیست 

فقط باید ببینی به کدوم علاقه ی بیشتری داری که بتونی مدت بیشتری براش وقت بذاری

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من واسه این سال جدید کلی برنامه دارم تولیدکننده لوازم آرایشیم میخام تا سال آینده کلی درامدمو افزایش بدم خیلی برنامه ها دارم

واسه تو هم بنظرم آنلاین شاپ بزن آنلاین شاپ لباس بچگونه خیلی خوب و پردرامده 

چقد آدم های بابرنامه رو دوس دارم😊از حرفات اسکرین گرفتم تو دوست خوب منی💚

عزیزی😍 منم عاشق آدمایی ام که دنبال بالا کشیدن خودشونن انرژی خوبی میدن توی هر سطحی که باشن😍💗

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز