2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 3983 بازدید | 248 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نکته جالب و مفیدی گفتید ممنون

جدی میگم.

یعنی میتونی جوری باشی که حتی زنهایی که شوهرشون قد بلندن،حسرت زندگی شمارو بخورن،و آرزو کنن کاش شوهرم قدش انقد بلند نبود،ولی فلان اخلاق بد رو نداشت.


میتونی کاری کنی با اخلاق و رفتارت،حتی شغل و درآمدت و رفاهی که ایجاد میکنی واسش،همه اینا باهم،جوری میشه که میپرسته تورو.😁 و خوشحاله که حتی قدت شاید بلندتر نیست،ولی اخلاقت از فلانی خیلی بهتره.شاید بگه خداروشکر که قدت مثلا ۱۸۰ یا بیشتر نیست،ولی انقد اخلاقای خوب داری.یعنی بزار وقتی حرف از مرد خوب میشه،فقط تو بیای تو ذهنش.اینجوری حتی اگه پیش مرد قد بلند هم وایسی،انقد جذبت میشه،که اصلا اون مرد و قدش به چشمش نمیاد.سخته ولی میشه،باید بتونی.همین🌹

۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰         ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۰۰

قطعا کوتاه محسوب میشه ولی خب خانوم با رنج قدی ۱۵۰ تا ۱۶۰ خیلی زیاد هست

 ن کجا زیاده من 166هستم و همچی بلند نیستم

میدونی چرا تابوت جوونا سنگینه؟! چون با آرزوهاشون دفن میشن✓♡کاربری پنجمم هست🥲دیگ با شماره پسرخاهرشوهرم عضو شدم  نی نی یار دست از سر من بردار😑
عزیزم هست باور کن من زیاد میبینم تو مجموعه ای که شاغلم خیلیا این قدی هستن ریزه میزه و گوگولی هستن ...

 شاید چون زیاد قدبلند ندیدی اینجورین تو چشمت 

ولی برا مرد زیر 175کوتاهه

میدونی چرا تابوت جوونا سنگینه؟! چون با آرزوهاشون دفن میشن✓♡کاربری پنجمم هست🥲دیگ با شماره پسرخاهرشوهرم عضو شدم  نی نی یار دست از سر من بردار😑
ماشاءالله،اره واسه تو حداقل ۱۸۵ خوبه.یا بیشتر.🥰🥰🥰

فدات اره خودم این قد دوس دارم

ولی اگه ۱۸۰ یا ۱۷۸ باشه

و پسر خوبی باشه مشکلی ندارم

لااقل از خودم بلندتر باشه


من زن عموی خودم قدش از عموم حداقل پنج شش سانت بلند تره

تازه الان سنی ازشون گذشته قطعا قبلا بلند تر بوده

مرد از ۱۷۰ به پاییت یه جوریه.

 حالا نگو اسی دلش میشکنه🙂

 کاش عقل مردم تو چشمشون نبود خودمم شامل میشما

میدونی چرا تابوت جوونا سنگینه؟! چون با آرزوهاشون دفن میشن✓♡کاربری پنجمم هست🥲دیگ با شماره پسرخاهرشوهرم عضو شدم  نی نی یار دست از سر من بردار😑
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز