2777
2789
عنوان

میشه کمکم کنین؟

259 بازدید | 67 پست

من یه دخترم که مث بقیه دخترا همش تو محدودیتم. حتی بیشتر از همه.جوری که اجازه ندارم لاک بزنم،مو کوتاه کنم.

کسی حوصله ی حرفهای منو نداره حتی مامانم.

فقط یه دوست دارم که وقتی نباشه دق میکنم.منی که مغرورم جلو همه همکلاسیام بدون اون گریه میکنم.اون اصن مث من نیس.وقتی میخواد نیاد مدرسه انقد التماسش میکنم تا بیاد.دیه خسته شدم.دیه نمی‌کشم.بی معرفتی دوستانم تحمل کنم، خیانتای مامانمو تحمل کنم،خیانتای بابامو تحمل کنم،محدودیتامو تحمل کنم،حالم از خودم بهم میخوره.یه دختری که تو کلاس شادو شنگوله ولی فقط خودش می‌دونه چقدر حالش بده.

میشه کمکم کنین؟ چیکار کنم؟ می‌خوام خودکشی کنم به خاطر مامانم نمیتونم


دیگه هیچی واسم مهم نیس...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم سعی کن فکرتو درگیر نکنی ، وقتتو با کتابهای خوب و مورد علاقت پر کن ، برای ساعات روز برنامه ریزی ...

مامانم نه ولی بابام چرا.


پول به کتاب نمی‌دن.بعدشم پرستم امونم نمیدن

دیگه هیچی واسم مهم نیس...

عزیزم واقعا سخته ولی خودکشی راهش نیس خودتو دوست داشته باش از یه طریقی خودتو سرگرم کن واقعا آدم میمونه چی بگه  نمیدونم چرا بعضی پدر مادرا اینقد سخت گیرن که چی بشه آخه بچرو محدود میکنید

خودکشی ؟ نه بنظر من اصلا راه خوبی نیست 

درسته داری سختی میکشی تحمل میکنی درک میکنم

ولی زمان همه چی رو درست میکنه ،متاسفاته خیلی از پدر مادرا همینطور هستن و بعضی اوقات هم راه های زیادی جلو روی ما نیست ، کلا دو راه بیشتر الان به مغزم نمیرسه ، اول اینکه با سیاست برخورد کن باهاشون اگر جواب نداد دیگه باید بمونی توی روشون ، و چند تا حرف حساب بهشون بزنی 

مگه ت رو اوردن اسیری که اذیتت میکنن ؟

حرف زیاده برای گفتن ولی ولی به هیچ عنوان به خودکشی حتی فکر هم نکن ، زمان بده همه چی درست میشه 

عزیزم واقعا سخته ولی خودکشی راهش نیس خودتو دوست داشته باش از یه طریقی خودتو سرگرم کن واقعا آدم میمون ...


بخدا دیه نمی‌کشم.حتی دوستمم فردا نمیاد مدرسه .و این برای روحیه من خیلیییی بدههههه.من بدون دوستم فقط گریه میکنم

دیگه هیچی واسم مهم نیس...
خودکشی ؟ نه بنظر من اصلا راه خوبی نیست  درسته داری سختی میکشی تحمل میکنی درک میکنم ولی زمان ه ...

بابام مشکل روانی داره میزنم میکشتم.نمیخوام مامانم بدون من زندگی کنه

دیگه هیچی واسم مهم نیس...
۱۴

ببین تو توی سنی هستی که باید برای زندگی خوبی که پیش روت هست برنامه ریزی کنی ،نمی دونم درسات چطوره ولی بزار بهت بگم که داری به مسائل بی اهمیتی فک می کنی ، تمام فکرتو بزار روی درسات به رشته ای که می خوای بخونی فکر کن ،نمی خوای بری مدرسه ی نمونه دولتی تا در آینده دانشکده ی خوب قبول شی ؟اگه آره پس بیشتر روی درس زوم کن ، 

بخدا دیه نمی‌کشم.حتی دوستمم فردا نمیاد مدرسه .و این برای روحیه من خیلیییی بدههههه.من بدون دوستم فقط ...

قربونت برم اینقد وابسته بودن به دوستتم خوب نیس اگه یه روز نباشه کلی آسیب روحی میبینی ،به نظرم با مهربونیت با پدر مادرت برخورد کن اعتمادشونو جلب کن که بتونی گاهی وقتا پارکی یا بیرونی بری که روحیت عوض شه،یا اینکه باید کاری که دوست داری رو انجام بدی یعنی توروشون وابستی شما زندونی نیستی که حق بیرون رفتن داری



بابام مشکل روانی داره میزنم میکشتم.نمیخوام مامانم بدون من زندگی کنه

ببین آجی ، هیچ دختری به اندازه دخترای ایرانی قوی نیست 

من مطمئنم تو هم خیلی قوی هستی که تا الان باهاشون کشیدی 

از این به بعد هم یکم دیگه تحمل کنی همه چی درست میشه 

تو الان 14 سالته ، 4 سال دیگه زندگیت دست خودته ، میتونی کار کنی و مستقل بشی ، مادرت هم اگر دلت براش میسوزه میتونی بیاریش پیش خودت ، ولی هر کاری میکنی به خودکشی فکر نکن 

تو قوی هستی میتونی از پس همه چی بر بیای

ببین تو توی سنی هستی که باید برای زندگی خوبی که پیش روت هست برنامه ریزی کنی ،نمی دونم درسات چطوره ول ...

درسم خوبه ولی نمیدونم ترم دوم چطوره. چون واسه ترم اول حال روحیم بهتر بود.از طرفیم نکردم برای مامان و بابام خیلی مهمه.از طرفیم از لحاظ درسی دیگه نمیکشم

دیگه هیچی واسم مهم نیس...
ببین آجی ، هیچ دختری به اندازه دخترای ایرانی قوی نیست  من مطمئنم تو هم خیلی قوی هستی که تا الا ...

مرسی که بهم انگیزه میدید ولی دیگه نمیتونم قوی باشم.

دیگه هیچی واسم مهم نیس...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز