خودکشی ؟ نه بنظر من اصلا راه خوبی نیست
درسته داری سختی میکشی تحمل میکنی درک میکنم
ولی زمان همه چی رو درست میکنه ،متاسفاته خیلی از پدر مادرا همینطور هستن و بعضی اوقات هم راه های زیادی جلو روی ما نیست ، کلا دو راه بیشتر الان به مغزم نمیرسه ، اول اینکه با سیاست برخورد کن باهاشون اگر جواب نداد دیگه باید بمونی توی روشون ، و چند تا حرف حساب بهشون بزنی
مگه ت رو اوردن اسیری که اذیتت میکنن ؟
حرف زیاده برای گفتن ولی ولی به هیچ عنوان به خودکشی حتی فکر هم نکن ، زمان بده همه چی درست میشه