2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به نظرت تنهایی حالم بدنمیشه؟

اگه سنتون بالاست یکم سخته 

ولی اگه خودتون قوی و لوس نیستید واقعا چیز زیادی نیست 

اوایل حرف زدن هم درد داره که با مسکن همش خوابید 

وقتیم بیدار میشید اگه همه چیز آماده باشه واقعا خیلی سخت نیست 

کسی نیست بهتون سر بزنه یکم کمک کنه؟

اگه سنتون بالاست یکم سخته  ولی اگه خودتون قوی و لوس نیستید واقعا چیز زیادی نیست  اوایل ح ...

۳۱سالمه.زیاد قوی نیستم میترسم زمان پریودم بیوفته دیگه داغون میشم‌.مامانمو آبجیم نمیان کلا کسیو ندارم

چرا اطرافیانم همه میگن خیلی وحشتناکه؟

ما اطافیان هیچ کس نکرده بود 

ما هم نزاشتیم به جز خالم که خیلی نزدیکه کسی بیاد

حالمم خیلی چیز گفت که چرا این بلا رو سرخودتو اوردین و اینا ولی بعد یه هفته همه حسودی میکردنو کلی میگفتن خوشبحالت ...

ببین همش خوابی ولی برای بلند شدن ودستشویی و...حتما باید کسی باشه چون حالت. گیجی داری ممکنه بخوری زمین 

از قبل سوپ درست کن پوره کن بسته های یم وعده ای بزار فریزر واسه چند روز 

من دوهفته اول اصلا کار خونه نکردم به شوهرت بگو اینارو

بی کسی دردِ بی درمان وبی پایانِ من😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز