فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 عنوان عمل بینی 531 بازدید | 65 پست توعمل بینی حتما استخون بینی رومیشکنند؟ میشه بدون شکستن استخوان به بینی فرم بدن؟ من خیلی میترسم ولی تصمیم جدی دارم برای عمل 1402/01/13 | 18:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یکی_از_بقیه_ عضویت: 1401/12/15 تعداد پست: 192 اره جتما میشکننیه هفته برنامه داری بعد ۱ هفته رسما زندگی عادیهفقط اون چسبه نترس برو هیچی نیستاگه میخوای پفاتم زود تر بخوابه انبه بخور
شوروشیرین عضویت: 1400/10/07 تعداد پست: 2289 برو اصلا درد نداره نمیفهمی هیچی فقط برو دکتر خوب دکتر الکی نرو بی کسی دردِ بی درمان وبی پایانِ من😔
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 اره جتما میشکنن یه هفته برنامه داری بعد ۱ هفته رسما زندگی عادیه فقط اون چسبه نترس برو هیچی ... اگه خیلی طبیعی بخواییم چی بازم مشکنند؟ انبه یا آناناس کدومش؟
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 باید بشکنن تا فرم بدن نمیشه فقط سوهان بکشن تاقوز بره؟
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 برو اصلا درد نداره نمیفهمی هیچی فقط برو دکتر خوب دکتر الکی نرو میترسم تنهام کسیو ندارم ازم مراقبت کنه میخوام دوران نقاهت کم باشه
یکی_از_بقیه_ عضویت: 1401/12/15 تعداد پست: 192 اگه خیلی طبیعی بخواییم چی بازم مشکنند؟ انبه یا آناناس کدومش؟ انبه و اناناس دوتاش خیلی خوبهاناناس چون گرونه نگفتم بازم برایه طبیعی میشکنن کلشو که نه یه قسمتایی رو مشخص و ظریف میشکنن با چکش نیست که
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 انبه و اناناس دوتاش خیلی خوبه اناناس چون گرونه نگفتم بازم برایه طبیعی میشکنن کلشو که ... باچی میشکنن؟
یکی_از_بقیه_ عضویت: 1401/12/15 تعداد پست: 192 میترسم تنهام کسیو ندارم ازم مراقبت کنه میخوام دوران نقاهت کم باشه قبل عمل آب و لیوان و نی بزار کنار تختتسبزیجات و داروی ضد ببخشید یبوست هم بزار کنارتغذایه سوپی یا چیزی هم درست کن آماده داشته باشی چون تنهایی
یکی_از_بقیه_ عضویت: 1401/12/15 تعداد پست: 192 باچی میشکنن؟ دستگاه مثه مته کوچولو من که ندیدمش از نزدیک عزیزم 😅
شوروشیرین عضویت: 1400/10/07 تعداد پست: 2289 میترسم تنهام کسیو ندارم ازم مراقبت کنه میخوام دوران نقاهت کم باشه دو روز اول باید یکی هواتو داشته باشه چون بیهوشی تو بدنته سرت گیجه یکم بعدش دیگه عادی هستی بی کسی دردِ بی درمان وبی پایانِ من😔
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 قبل عمل آب و لیوان و نی بزار کنار تختت سبزیجات و داروی ضد ببخشید یبوست هم بزار کنارت غذایه سوپی یا ... به نظرت تنهایی حالم بدنمیشه؟
یکی_از_بقیه_ عضویت: 1401/12/15 تعداد پست: 192 نمیشه فقط سوهان بکشن تاقوز بره؟ چرا انقد میترسیاصلا چیزی نیست بابا کلش یه هفتس بعد یه هفته انگار نه انگار
شوروشیرین عضویت: 1400/10/07 تعداد پست: 2289 به نظرت تنهایی حالم بدنمیشه؟ اصلا تنهایی نمیبرنت اتاق عمل باید همراه داشته باشی حتما بی کسی دردِ بی درمان وبی پایانِ من😔