فرفره۹۹ مدیر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 531 بازدید | 65 پست توعمل بینی حتما استخون بینی رومیشکنند؟ میشه بدون شکستن استخوان به بینی فرم بدن؟ من خیلی میترسم ولی تصمیم جدی دارم برای عمل 1402/01/13 | 18:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 دستگاه مثه مته کوچولو من که ندیدمش از نزدیک عزیزم 😅 منه بدبخت هم نیمرخم داغونه هم تمام رخم تنهایی هم ترسم بیشتر کرده
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 دو روز اول باید یکی هواتو داشته باشه چون بیهوشی تو بدنته سرت گیجه یکم بعدش دیگه عادی هستی کسی نیس پسرم مدرسه اس شوهرمم صبح میره تا ظهر دوباره دوساعت خونس میرتاشب
یکی_از_بقیه_ عضویت: 1401/12/15 تعداد پست: 192 به نظرت تنهایی حالم بدنمیشه؟ اگه سنتون بالاست یکم سخته ولی اگه خودتون قوی و لوس نیستید واقعا چیز زیادی نیست اوایل حرف زدن هم درد داره که با مسکن همش خوابید وقتیم بیدار میشید اگه همه چیز آماده باشه واقعا خیلی سخت نیست کسی نیست بهتون سر بزنه یکم کمک کنه؟
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 چرا انقد میترسی اصلا چیزی نیست بابا کلش یه هفتس بعد یه هفته انگار نه انگار چرا اطرافیانم همه میگن خیلی وحشتناکه؟
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 اصلا تنهایی نمیبرنت اتاق عمل باید همراه داشته باشی حتما نه بیمارستان شوهرم هست منظورم روز بعدش که میام خونه
یکی_از_بقیه_ عضویت: 1401/12/15 تعداد پست: 192 کسی نیس پسرم مدرسه اس شوهرمم صبح میره تا ظهر دوباره دوساعت خونس میرتاشب صبح تا ساعت ۲ اینا که همش خوابید از داروبعدشم یکم خوراکتون حساسه و سخته بقیه کارا که نه از تخت خیلی بیرون نرید
شوروشیرین عضویت: 1400/10/07 تعداد پست: 2289 کسی نیس پسرم مدرسه اس شوهرمم صبح میره تا ظهر دوباره دوساعت خونس میرتاشب روز عمل و روز بعد عمل شوهرت باید مرخصی بگیره نمیشه تنهایی اصلا بی کسی دردِ بی درمان وبی پایانِ من😔
عاطفه۷۷۷۷ عضویت: 1401/11/29 تعداد پست: 329 چرا اطرافیانم همه میگن خیلی وحشتناکه؟ باید یه همراه داشته باشی که برگه ها رو امضا کنه . وقتی بهوش میای تنهایی اصلا نمیتونی . حالت بد میشه و سرگیجه داری همراه میخای
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 اگه سنتون بالاست یکم سخته ولی اگه خودتون قوی و لوس نیستید واقعا چیز زیادی نیست اوایل ح ... ۳۱سالمه.زیاد قوی نیستم میترسم زمان پریودم بیوفته دیگه داغون میشم.مامانمو آبجیم نمیان کلا کسیو ندارم
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 روز عمل و روز بعد عمل شوهرت باید مرخصی بگیره نمیشه تنهایی اصلا میگه فقط روز عمل میاد
یکی_از_بقیه_ عضویت: 1401/12/15 تعداد پست: 192 چرا اطرافیانم همه میگن خیلی وحشتناکه؟ ما اطافیان هیچ کس نکرده بود ما هم نزاشتیم به جز خالم که خیلی نزدیکه کسی بیادحالمم خیلی چیز گفت که چرا این بلا رو سرخودتو اوردین و اینا ولی بعد یه هفته همه حسودی میکردنو کلی میگفتن خوشبحالت ...
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 باید یه همراه داشته باشی که برگه ها رو امضا کنه . وقتی بهوش میای تنهایی اصلا نمیتونی . حالت بد میشه ... شوهرم هست تو بیمارستان منظور از وقتیه که میرم خونه
شوروشیرین عضویت: 1400/10/07 تعداد پست: 2289 ببین همش خوابی ولی برای بلند شدن ودستشویی و...حتما باید کسی باشه چون حالت. گیجی داری ممکنه بخوری زمین از قبل سوپ درست کن پوره کن بسته های یم وعده ای بزار فریزر واسه چند روز من دوهفته اول اصلا کار خونه نکردم به شوهرت بگو اینارو بی کسی دردِ بی درمان وبی پایانِ من😔
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 ما اطافیان هیچ کس نکرده بود ما هم نزاشتیم به جز خالم که خیلی نزدیکه کسی بیاد حالمم خیلی چیز ... من اطرافم همه عمل کردن همه هم میگن خیلی سخته
شوروشیرین عضویت: 1400/10/07 تعداد پست: 2289 شوهرم هست تو بیمارستان منظور از وقتیه که میرم خونه تو خونه دوروز ازت مواظبت کنن اوکی میشی بی کسی دردِ بی درمان وبی پایانِ من😔