2777
2789
عنوان

تولدشه

256 بازدید | 26 پست

هجدهم تولدشه تولد منم شهریور بوده ما بعد از شهریور با هم آشنا شدیم بالاخره نباید چیزی میخریده برام دیگه... حالا ب نظرتون من براش میخوام یه ساعت بخرم اونم میخره؟ ؟یکم توی این چند ماه احساس کردم خسیسه نمیدونم چرا☹️مثلا رفت آذربایجان برام سوغاتشو اوردااا ولی کلا همو که میبینیم هیچی نمیخره چه خوراکی چه هدیه ☹️این ریسکو بکنم و براش بخرم؟؟ 

........

ب نظرم نه وایستا ببینم ی هدیه کوچیک میده یا نه 

برای منم اوایل آشنایی خیلییی خسیس بازی درمیاورد بعدا فهمیدم دستش خالی بود الان اوکی شده

کاربری دست سه نفره مرسی ک اذیت نمیکنید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ب نظرم نه وایستا ببینم ی هدیه کوچیک میده یا نه  برای منم اوایل آشنایی خیلییی خسیس بازی درمیاور ...

نمیتونم بهش بگم بهم هدیه بده که الانم تو یه گرفتاری خیییلی بزرگه ☹️

........

نمیتونم بهش بگم بهم هدیه بده که الانم تو یه گرفتاری خیییلی بزرگه ☹️

اصلا نگوو خودت اگ واقعا مشکل مالی داره گناه داره ی هدیه کوچیک براش بگیر ببینم اونم جبران میکنه یا نه اگ واقعا تو کرفتاریه براش بخر خوشحال شه بازم خودت بهتر میشناسی طرفت رو .

کاربری دست سه نفره مرسی ک اذیت نمیکنید
شاید دست وبالش خالیه،اخه وضع اقتصادی هم زیادخوب نیس

اخه مثلا میدونه من عاشق شکلاتم یه بار نشده برام بخره شکلات ک گرونم نیس... شاید من مث دخترای دیگه راحت بهش نمیگم دلم فلان چیزو میخواد 😂ولی روم نمیشه بگم

........

اصلا نگوو خودت اگ واقعا مشکل مالی داره گناه داره ی هدیه کوچیک براش بگیر ببینم اونم جبران میکنه یا نه ...

حالا فقط یه موقع روم شد بهش گفتم تولد تو فلان روزه تولد من کیه؟؟ بیچاره یادش مونده بود فک نمیکردم حتی یادش بیاد😂

........

حالا فقط یه موقع روم شد بهش گفتم تولد تو فلان روزه تولد من کیه؟؟ بیچاره یادش مونده بود فک نمیکردم حت ...

خب پس شاید من بعد سه دوسال بهش هدیه دادم زیاد پروش نکنی

کاربری دست سه نفره مرسی ک اذیت نمیکنید
اخه مثلا میدونه من عاشق شکلاتم یه بار نشده برام بخره شکلات ک گرونم نیس... شاید من مث دخترای دیگه راح ...

ولی اگر من بودم می گفتم،اخه میدونی آقایون یه ذره مسائل دیرمتوجه میشن،گاهی اوقات باید بهشون گوش زد کنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792