2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من یه مدت دچارش بودم اونم دلیل داشت اینجا نمیتونم بگم ممکن تاپیک تو بترکونن دکتر متخصص اعصاب رفتی؟؟ر ...

اره منم همینجوریم از ترس اینکه دستم نلرزه همش استرس دارم

خسته تر از خسته:/
اذیتت نمیکنه؟؟

نه دیگ عادت کردم . بیشتر موقع گوشی دست گرفتن دیده میشه. شاید دوباره برم . تو مهمونی هایی ک رودروایسی دارم یه غریبه ببینه سریع میپرسه منم معمولا چش تو چش ب بقیه نگا میکنم ک کسی ب دستام نگا نکنه

ای کاش میشد خدا رو بغل کنم بگم مرسی مهربون❤️
نه دیگ عادت کردم . بیشتر موقع گوشی دست گرفتن دیده میشه. شاید دوباره برم . تو مهمونی هایی ک رودروایسی ...

وای من بخاطر همین لرزش لعنتی استرس میگیرم همش

خسته تر از خسته:/
میشه بگید مراقبه یعنی چی؟؟

یعنی تو یک موقعیت آروم 

بشینی یا دراز بکشی و به هیچی فکر نکنی 

ذهنتو آروم کنی و به تنفست توجه کنی 

موزیک های مراقبه هم هستن که با موزیک میتونید مراقبه کنید و آرامش بخشن

•[ محکوم به خوشبختی ]•
چ دارویی مثلا؟پروپرانول خوبه،اما اثر تا چتد ساعته

دارو نخور 

خود شناسی اثرش یک عمره 

اما دارو عوارض طولانی مدت و درمان موقتی 

کسی هم اگر قرار باشه دارو تجویز کنه روان شناسه 

سرخود دارو مصرف نکن 

•[ محکوم به خوشبختی ]•
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز