2777
2789
عنوان

فرزند دوم

| مشاهده متن کامل بحث + 2206 بازدید | 75 پست
نه

چی بگم دیگ😐

به نام خداوند رنگین کمان🌈                                       این اکانت از تاریخ 26/11/1401 دست منه و همه تاپیکارو گردن میگیرم...                                                                                     

بچه اولم ۱۷ ماهه بود باردار شدم دومی رو.

الان اولی ۳ سال و نیمشه دومی ۱ سال و نیم.

تقریبا ۲ سال و ۲ ماه فاصله دارن.

خیلی سختمه‌ تو نگه داریشون چون هردو کوچیکن هر کدوم یه مادر مستقل می‌خوان.ولی درکل راضیم چون بهم حسادت ندارن باهم بازی می‌کنن و همو خیلی دوست دارن.همبازی همدیگه هستن .دارن باهم بزرگ میشن براشون خیلی خوبه.برا منم خوبه یهو راحت میشم.ولییییی تا زمانی که از آب و گل دومی دربیاد کارم سخته 



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای نه اصلااینطوری نیست من بچه دومم بارداربودم اولی ۳ساله بود خیلی دلم براش میسوخت ولی الان میخندم به اون روزام..چون انقدر باداداشش کیف میکنه الان ۵سالشه پسرم یک سال ونیم دیگه اصلا طرف من نمیان🤣🤣

یه بازیایی میکنن..اونروزی میگفت مامان خداروشکر داداش دارم وگرنه میشستم رومبل میگفتم حوصلم سررفته🤣🤣

انقدر وابسته همن کوچیکه ازدسته بزرگه غذامیخوره..

امشبم یه روسری انداخته بود روسرش مثلا خواهرش ومیترطوند خلاصه که خیلی شیرینه اگه قصدداری بیاری الان بهترین سن چون به هم وابسته میشم هم بازین اما بزاری چندسال دیگه هیچ درکی ازهم ندارن میشی مادر دوتاتک فرزتد.

تمام زندگیم را برای آنچیزی که ازم گرفته بودن هدردادم..  .نه برای آن چیزی بهم داده بودن....
نه

دمت😂😂😂

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "

من دختر اولم۵ سالشه دومی۶ ماهه واقعا خوشحالم که دومیو آووردم از موقعی که بدنیا اومده دختر اولم مستقل تر و مسئولیت پذیرتر شده و توکارهای خواهرش بهم کمک میکنه و فوق الهاده خواهرشو دوست داره و بشدت بهش وابستس بنظرم یهترین تفاوت سنی رو دخترام دارن شماهم بذار دخترت حداقل ۴ سالش بشه بعد ایشالله اقدام کن برای دومی

چقدر نا امیدیو پمپاژ میکنین.یکم حال همو خوب کنیم جای اینکه بزنیم تو ذوق هم

الان اين بنده خدا بگه اوضاع خوبه ديگ همه چي خوب ميشه؟ دروغ ك نميگه مملكتو دزد برده

🌱خدايا هزاران مرتبه شكرت براي وجود عزيزانم🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز