2777
2789
عنوان

فیلر لب

| مشاهده متن کامل بحث + 175 بازدید | 21 پست
یک سی سی

ب هر دولب کلا ۱ سیسی؟

نیم سیسی بالا و پایین بزنی باید بعدن بری باز ترمیم کنی چون جذب میشه پولت هدر میره 

خب ای کاش رووفیل پلاس میزدی من ک خییییلی راضیم 

۱ زدم ب لب بالا الان نیمش مونده اما بهم میاد

پشت بى حوصلگیخيلي هامون،يه زمانى كلى حوصله بوده...پشت بى تفاوتى هامون،كلى توجه و اهميت بوده…وپشتسكوتِمون، كلى حرف...وپشت بَدبينى هامون، كلىاعتماد...آدم ها به الان مون نگاه مى كنن و بهمون كلى برچسب مى زنن...درحالى كه نمى دونن چیبهمون گذشته...آدم يه وقت هايى از اول ايننيست؛ اين ميشه...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بد ک نمیشه البته خب ممکنه مثلا یه طرف زودتر بره از طرف دیگر اونموقع خب بده دیگ 

حالا یه جا من بهت میگم خودم دو سه ساله میرم برا فیلر لب و بوتاکس اینا کارشون تخصصی فیلره اصن انقدرم نمیگیرن کلینیک زیبایی دکتر بیگدلی

تزریق فیلر  به دقت و تجربه بالا پزشک نیاز داره چون کار ظریفی هست دکتر فرشته جلالپور از بهترین دکتر های پوست در تهران هستن که میتونن به هرکسی تو زمینه تزریق فیلر کمک کنن و فرد به نتیجه دلخواه برسونن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792