2777
2789
عنوان

فیلر لب

| مشاهده متن کامل بحث + 175 بازدید | 21 پست
یک سی سی

ب هر دولب کلا ۱ سیسی؟

نیم سیسی بالا و پایین بزنی باید بعدن بری باز ترمیم کنی چون جذب میشه پولت هدر میره 

خب ای کاش رووفیل پلاس میزدی من ک خییییلی راضیم 

۱ زدم ب لب بالا الان نیمش مونده اما بهم میاد

پشت بى حوصلگیخيلي هامون،يه زمانى كلى حوصله بوده...پشت بى تفاوتى هامون،كلى توجه و اهميت بوده…وپشتسكوتِمون، كلى حرف...وپشت بَدبينى هامون، كلىاعتماد...آدم ها به الان مون نگاه مى كنن و بهمون كلى برچسب مى زنن...درحالى كه نمى دونن چیبهمون گذشته...آدم يه وقت هايى از اول ايننيست؛ اين ميشه...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه بد ک نمیشه البته خب ممکنه مثلا یه طرف زودتر بره از طرف دیگر اونموقع خب بده دیگ 

حالا یه جا من بهت میگم خودم دو سه ساله میرم برا فیلر لب و بوتاکس اینا کارشون تخصصی فیلره اصن انقدرم نمیگیرن کلینیک زیبایی دکتر بیگدلی

تزریق فیلر  به دقت و تجربه بالا پزشک نیاز داره چون کار ظریفی هست دکتر فرشته جلالپور از بهترین دکتر های پوست در تهران هستن که میتونن به هرکسی تو زمینه تزریق فیلر کمک کنن و فرد به نتیجه دلخواه برسونن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تهمت

princessland | 59 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش