2777
2789
ببین آتوسا خیامی تو شهرک غرب مربی یوگا یا مایا ماچوه استادش هس ک هندی سیکلیک یوگا مهر داره از اون می ...


عزیزم اگه حست خوبه بهم بگو انشالله درست باسه

بخدا حالم خوب نیست دیروز عشقم ولم کرد

دعا کن مرا که سخت محتاج استجابتم🌱🤲🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=273825679]لطفا دیگه ریپ نزنید چون بهش فکر کردم باز بهم ریختم و سردرد شدم [/TE]

شرانده عزیزم قصد اذیت نداشتم فقط میخواستم اگر کسی میدونه کمکی کنه این موضوع شمارو درک مینم چون خودمم از سنین نوجوانی درگیر بودم و الان بدتر شده من هم چیز ترسناک نمیبینم فقط اینکه حس کنی چی میخواد بشه و کی راست میگه و عیره دردناک بازم حلال کن 

عزیزم واسم‌نگفتی حدستو حست میگه حرفاش از ته دلش بود؟ برمیگرده یا نه؟

عزمزمه بخدا من چی بگم من هیچ موقع چیزی نمیگم باید بهم القا بشه نمیتونم الکی چیزی بگم انشالا هر چی قسمت و مصلحت‌تون و خدا بخواد انشاالله  بر میگرده اما یکم طول میکشه حس میکنن مشکلی دارن که باید اول اونو درست کنن و یه سری کارهای دیگه و روشن کردن تکلیفش با خودش 

[QUOTE=273825679]لطفا دیگه ریپ نزنید چون بهش فکر کردم باز بهم ریختم و سردرد شدم [/TE] شرانده عزیزم ...


قربونت عزیزم ن شما کاری نکردی من مادرزادی این طوری بودم دو سال تمام گلوناز‌پام ۱۰۰ خوردم حافظه م حتی ضعیف شد ولی من خیلی کارها می تونستم بکنم حتی گاهی از خودم می ترسیدم البته ب جن و اینا اصلا ربط نداشت مال من اما همه چیز فراموش کردم و ب خودم همش تلقین کردم ک ی آدم عادی هستم و فرقی با دیگران ندارم عزیزم اصلا وارد اینا وادی ها نشو حالا اون کسایی ک گفتم خواستی ببین اگرم ب مشکل خوردی قرآن درمانی کن لینکش میذارم 

خدا با من است 🙌🌹

🌸اللهم عجل لولیک الفرج العافیة النصر بحق زینب الکبری سلام الله علیها🌸

تاپیک مذهبی هست و سحر و جادو تو قرآن پ روایات معصومین اومده اینجا هم خیلی ها دچارش شدن اگه اعتقاد ندارید لطفا وارد نشید 🙏🌹

❤️ب دعانویس و فااالگیر ها مراجعه نکنید از خدا کمک بخوایید چون فقط اونه ک میتونه نجاتتون بده اول از همه جمع بندی صفحه ۱۴ تاپیک م رو بخونید و بعد مطالب از صفحه اول تا آخر بخونید مرتب تا سردرگم نشید چون مطالب هی آپدیت کردم 

اگر عکس ها واضح نیست روش بزنید واضح میاره 

برای سلامتی و فرج آقا دعا کنید و لطفا این لینک ک میذارم برای هر کسی ک می دونید مشکل ماورایی داره بفرستید❤️

یا حق 


https://www.ninisite.com/discussion/topic/9637303/سوره-شریفه-بقره-معجزه-قرآن-کریم

خدا با من است 🙌🌹
من قصد توهین ندارم اما انجام تله کینزی یا هاله بینی و انرژی درمانی و یا اسکن بدن افراد با انزی دستان ...

ببنید من نمیتونم زیاد توضیح بدم، بخاطره اینکه بارها این موارد رو مو به مو شرح دادم، فقط یک نمونه مثال براتون میزنم تا  منظورم رو برسونم

فرض کنید تو مکانی هستید که یک هائل مثل یه دره بزرگ آهنی که بهش قفل قوی ای زده باشن قرار دارید و شما این طرف در هستی و کنجکاوی که بری اون سمت ببینی اونجا چه خبره و به کلید دار میگی من میخام برم اون سمت لطفا درو باز کن، کلید دار میگه که اونطرف خطرناکه تو به اون آمادگی نرسیدی اون اعمالی رو که میگم انجام بده و تداوم داشته باش برای انجامشون تا خودت رو مسلح کنی تا بدون دردسر وارد اونور بشی و حتی اگه به سطوح بالاتر برسی میتونی خیلی چیزایی که اونطرف دیوار هست رو تحت اختیار داشته باشی

اما شما به جای انجام اعمالی که کلید دار اون در بهتون گفته به فکر شکستن قفل میفتید حالا به دلایل خیلی متعدد با کلی زورو تلاش قفل رو میشکنید و خطراتی که پشت اون در هست سمتتون حمله ور میشن و شما هیچ چیزی برای دفاع از خودتون ندارید، نه تنها نمیتونید وارد اونور بشید بلکه فقط باعث میشید اونها وارد حریم شما بشن و شما میمونید و...

قضیه انسانم همینطوره درسته این قدرت ها متعلق به انسان هست و تو وجودشه ولی اگه ظرفیتش رو نداشته باشی نه تنها بدردت نمیخوره باعث زمین گیر شدنت هم میشه اگر این قضیه نبود خدا هیچوقت این هائل رو قرار نمیداد و از اول این قدرت ها برای همه فعال بود و دلیلی برای غیر فعال بودن این توانایی ها نبود،وقتی نورانیت روحت به واسطه عبادت خدا با خلوص نیت و ترک فعل حرام و توسل بره بالا و کلید دار متوجه بشه که تو دیگه کاملا آماده ای، کلید رو بهت میده، طوری که آسیبی بهت نرسه و اون موقع لذت معنوی رو درک میکنی. 

عزمزمه بخدا من چی بگم من هیچ موقع چیزی نمیگم باید بهم القا بشه نمیتونم الکی چیزی بگم انشالا هر چی قس ...

حست مثبت بود یعنی?

تمرکز کن روش عزیزم حسم خودمم اینه

دعا کن مرا که سخت محتاج استجابتم🌱🤲🏻
خانوما میشه کسی اگه واقعیت این امرو میدونه بهم بگه واقعا کمکم بزرگی بم می‌کنین،،ایا کسایی که این ا ...

سلام عزیزم منظورت چشم سوم البته منم اطلاعات کاملی ندارم من هم دنبال کمک بودم متاسفانه هنوز کسی پیدا نشده اگر پیدا کردی به منم اطلاع بده ممنون میشم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز