2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کندلا، عالیه. فعلا دوجلسه رفتم و پشمی برام نمونده 🤣

ایران من! روزی خدا از تو خواهد پرسید مگر تو چه بودی که او تو را میپرستید؟ (این کاربری دست دوتا دخترخالست که از بچگی رفیق‌ترین هستن برای هم)

اره خیلی راضی بودم

برای صورت و دست و پام رفتم همون جلسه اول تا الان ک یک ماهه گذشته همونطور پوستم صافه و هیچ مویی در نیومده

هفته پیش یکم دستم مو درومده بود ک صبش پاشدم همش ریخته بودن

در کل لیزر خیلی خوبه

‌گَر بِشکند مَن،زاده شَود مَن دیگری:')!                                     الله ت زیبا ترین تکرار هر روز منی ... 🕊️                               یارب تنها نظرت باشد پایان رنج هایم...❤️️                     وخدایـے ڪہ اسپانسر تمام آرزوهامونه: )🧿🔗❤️
اگه نازکه نده  من فول میرم ولی از دست و رون جواب نگرفتم چون نازکه صورتمم نرفتم اصلا چون کرکیه ...

عزیزم جاهایی که کرکی هستن اگر با بند و پودر اینا مشکلی ندارید با همونا بردارید اگر نه میتونید یکی دوماه قبل جاهایی ک موهاش نازکه رو با ژیلت شیو کنید بعد ضخیم میشه برید لیزر جواب میگیرید

‌گَر بِشکند مَن،زاده شَود مَن دیگری:')!                                     الله ت زیبا ترین تکرار هر روز منی ... 🕊️                               یارب تنها نظرت باشد پایان رنج هایم...❤️️                     وخدایـے ڪہ اسپانسر تمام آرزوهامونه: )🧿🔗❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدواج مجدد

اشکا | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز