2777
2789
عنوان

ازدواج مجدد

194 بازدید | 17 پست

سلام آقا هستم ۴۲ سالمه مدتی پیش از همسرم توافقی جدا شدم

همسرم زودرنج و پرخاشگر بود و از چشمم افتاده بود

پسر ۱۴ و دختر ۸ ساله دارم

به ازدواج مجدد فکر میکنم

در حالی که گزینه هایی بهم معرفی شده، فکر کردم حالا که اولین فاکتور من اینه که همسر آینده ام با دخترم کنار بیاد، آیا همسر سابقم هم میتونه جز گزینه ها باشه ؟ چون اولین فاکتور رو داره

آیا به شرط رفع اشکالات رفتاری دو طرف زیر نظر مشاور ارزش داره برای ازدواج مجدد اولین گزینه خودش باشه؟

با توجه به درگیری ها و توهین های مکرر که ازش دیدم دوسش ندارم اما دیدم اگر با آدم جدیدی هم آشنا بشم اونم از ابتدا که دوست ندارم و ممکنه با گذر زمان علاقه ایجاد بشه پس آیا با خودش هم ممکنه این اتفاق بیفته؟

برای خودمم سخته با وجود اون همه دعوا و اطلاع اطرافیان از طلاق برگردم اما بخاطر دخترم بپذیرم و گذشته رو فراموش کنم

پیش خودم میگم ممکنه با مشاوره هم رفتارش اون چیزی نشه که من میخوام و ازدواج هم نکنیم ولی چیزی از دست نمیدم (۳ سال قبل طلاق پیش مشاور رفتیم ولی فایده نداشت)

البته نظر خانم رو نمیدونم و اگر اون نخواد حداقل پیش بچه هام سربلندم که تلاش و فداکاری رو بخاطر اونها کردم، من میتونم بچه ها رو به خودش بسپارم و برم دنبال هر کسی که بهم بخوره و خوش باشم ولی اینو نخواستم


لطفا سوال نکنید و نظر بدین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب بچه ها ت چی میگن ، حالا اومدی اخلاقش درست نشد بدتر هم شد اونوقت هم میتونی تحملش کنی

خب نظرم اینه که تا مدتی ازدواج نکنیم و اگه دیدیم مشاوره اثر گذاشته بعدش ازدواج کنیم

سرم درد میکنه بخاطر بچه ها، بخاطر دخترم

خو آفرین


پس از اولشم نباید جدا میشدی ازش


هیشکی برا بچه ها مادر نمیشه

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

خو آفرینپس از اولشم نباید جدا میشدی ازشهیشکی برا بچه ها مادر نمیشه

طلاق رو خودش خواست البته منم موافق بودم، دیگه از توهین شنیدن خسته شده بودم، هر وقت بحث میشد صداشو بالا میبرد و توهین میکرد ، بهش گفتم اگه دفعه بعد توهین کنی میزنم توی دهنت ، همین باعث شد خودش طلاق بخواد منم قبول کردم

طلاق رو خودش خواست البته منم موافق بودم، دیگه از توهین شنیدن خسته شده بودم، هر وقت بحث میشد صداشو با ...

خو هیچ وقت نخاستی مشگل رو از ریشه حل کنی؟


مثلا با خودت بگی چرا خانوم من باید صداشو بالا ببره و توهین کنه

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

خو هیچ وقت نخاستی مشگل رو از ریشه حل کنی؟مثلا با خودت بگی چرا خانوم من باید صداشو بالا ببره و توهین ...

از اولش همینطور بود، بعدا دیدم خواهر و برادرش هم همینطور هستن، در واقع تربیت خانوادگی بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز