2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کندلا، عالیه. فعلا دوجلسه رفتم و پشمی برام نمونده 🤣

ایران من! روزی خدا از تو خواهد پرسید مگر تو چه بودی که او تو را میپرستید؟ (این کاربری دست دوتا دخترخالست که از بچگی رفیق‌ترین هستن برای هم)

اره خیلی راضی بودم

برای صورت و دست و پام رفتم همون جلسه اول تا الان ک یک ماهه گذشته همونطور پوستم صافه و هیچ مویی در نیومده

هفته پیش یکم دستم مو درومده بود ک صبش پاشدم همش ریخته بودن

در کل لیزر خیلی خوبه

‌گَر بِشکند مَن،زاده شَود مَن دیگری:')!                                     الله ت زیبا ترین تکرار هر روز منی ... 🕊️                               یارب تنها نظرت باشد پایان رنج هایم...❤️️                     وخدایـے ڪہ اسپانسر تمام آرزوهامونه: )🧿🔗❤️
اگه نازکه نده  من فول میرم ولی از دست و رون جواب نگرفتم چون نازکه صورتمم نرفتم اصلا چون کرکیه ...

عزیزم جاهایی که کرکی هستن اگر با بند و پودر اینا مشکلی ندارید با همونا بردارید اگر نه میتونید یکی دوماه قبل جاهایی ک موهاش نازکه رو با ژیلت شیو کنید بعد ضخیم میشه برید لیزر جواب میگیرید

‌گَر بِشکند مَن،زاده شَود مَن دیگری:')!                                     الله ت زیبا ترین تکرار هر روز منی ... 🕊️                               یارب تنها نظرت باشد پایان رنج هایم...❤️️                     وخدایـے ڪہ اسپانسر تمام آرزوهامونه: )🧿🔗❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز