نه تو می مانی،نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم خواهد رفت آن چنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
الله قبول السین،انشالله ک این روزای سخت زودتر بگذره
نه تو می مانی،نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم خواهد رفت آن چنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
اخه من ماشینم سواریه جا زیاد نداره مگر با دوستام هماهنگ کنم ببرم
عزیزم همین کارا کن حداقل میرسونی به کسی که واقعا احتیاج داره، من خودم دیدم که چقد کمک مردمی به سمت کرمانشاه میرفت ولی به زلزله زدها اون طوری که باید نمیرسید