2777
2789
عنوان

خ و ی کمک

| مشاهده متن کامل بحث + 915 بازدید | 82 پست
منم اهل ارومیه هستم، سلام همشهری


سلام جانیم،سیز نجور کمک الدیز

نه تو می مانی،نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم خواهد رفت آن چنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مدرسه دخترم

الله قبول السین،انشالله ک این روزای سخت زودتر بگذره

نه تو می مانی،نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم خواهد رفت آن چنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
اخه من ماشینم سواریه جا زیاد نداره مگر با دوستام هماهنگ کنم ببرم

عزیزم همین کارا کن حداقل میرسونی به کسی که واقعا احتیاج داره، من خودم دیدم که چقد کمک مردمی به سمت کرمانشاه میرفت ولی به زلزله زدها اون طوری که باید نمیرسید 

عزیزم همین کارا کن حداقل میرسونی به کسی که واقعا احتیاج داره، من خودم دیدم که چقد کمک مردمی به سمت ک ...

چشم تلاش میکنم با ماشین دوستم ببریم که از اون قدیمی بزرگ هاست

تلوخدا اگر نظرت با من یکی نبود توهین نکن ما هم وطنیم نه دشمن هم ما زنیم همه پشت هم!
خانوما همسر بنده خودشون جمع ميكنه و همراه دو سه نفر ميبرن مستقيم ميرسونن دستشون فردا هم قرار ظهر را ...

کجا هستند؟ شهرشون و منطقه و ساعت میفرمایید

تلوخدا اگر نظرت با من یکی نبود توهین نکن ما هم وطنیم نه دشمن هم ما زنیم همه پشت هم!
من همون هلال احمر شماره کارتش رو دارم نمی دونم واقعا ب دستشون میرسه یا ن

منم همونو داشتم و دوتا تو اینستا گرام

تلوخدا اگر نظرت با من یکی نبود توهین نکن ما هم وطنیم نه دشمن هم ما زنیم همه پشت هم!
منم همونو داشتم و دوتا تو اینستا گرام


اس م س جمع آوری کمک میاد ولی اصلا نمیشه اعتماد کرد خود فتا هم هی پیام میده اینکه دولتی هم باز شک می کنم خدا کنه ب دستشون برسه 

خدا با من است 🙌🌹
اس م س جمع آوری کمک میاد ولی اصلا نمیشه اعتماد کرد خود فتا هم هی پیام میده اینکه دولتی هم باز شک می ...

ایشالله 

تلوخدا اگر نظرت با من یکی نبود توهین نکن ما هم وطنیم نه دشمن هم ما زنیم همه پشت هم!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز