2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 836 بازدید | 71 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم با کسی که دوسش داشتم ازدواج کردم 

ولی قبلش هم خواستگار داشتم میدیدم میتونم چهره اش را تحمل کنم یا نه همین که به دلت بشینه کافیه یعنی ازش بدت نیاد یا چندشت بشه 

و بعد بقیه ملاک‌ها 

ممکنه یکی خیلی خوش تیپ و خوش هیکل باشه ولی دست بزن داشته باشه میتونی باهاش رابطه داشته باشی؟ قطعا نه

دوس داشتن و بریز دور، قبل ازدواج همونقدر که از کلیات خوشت بیاد کافیه. بیشتر دقت کن رو شخصیتش، رو شناخت طرز فکرش، آداب اجتماعیش، خانواده ش، بهداشت شخصیش و هم کفو بودن بلحاظ اعتقادات مذهبی و... 

اینا که اوکی باشه و شناخت درست داشته باشی بعدا دوسش خواهی داشت بواسطه ی خاطرات مشترک و هدف های مشترکتون 

اگع نه چه عشق های آتشینی که بعد ازدواج به بی تفاوتی یا حتی تنفر تبدیل شده 

من انقد طبعم گرمه برام مهم نیس زباد عشق وعاشقی  کیفیت رابطع و اهمیت دادن بهم مهمه  همیشع ...


منم خیلی طبعم گرمه ولی از مردها کلا چندشم میشه حالا طرف رو دوست  داشته باشم یه چیزی  میتونم تحمل کنم

منم خیلی طبعم گرمه ولی از مردها کلا چندشم میشه حالا طرف رو دوست  داشته باشم یه چیزی  میتون ...



خیلیم خوب هرکسی یه روحیه ای داره 

من همینکه اون عاشقمه برام کافیه 

من تاحالا عاشق نشدم بدبخت هم نیستم راضی ام 

کلا هرکسی ی اولویتی وملاکی داره تو زندگی

مهم اینه ک دلت ب ی چیزی خوش باشه 

میتونه عشق باشع 

پول باشه قیافه طرف باشه. تعهدش باشه 

وفاداریش باش 

تفاهم مهمه برام احترام ارامش 

زیاد درگیر این نیستم حالا حسم چیه 

همینکه چندش نیس کافیه 


درکل اولویت اکثر زنا عشقه 

اما من یکم اخلاقم شبیه مرداس  

ولی پسرا میتونن بدون عشق رابطه داشته باشن💔 و البته بعضی دخترا

ن همه پسرا

من خودم یبار رفتم تو گوشی نامزدم 

دیدم اون ته ته پیامای دخترا بود ک میگفتن بیا باهامون هرچی میخای انجام میدیدم اما فحش بارونشون کرده بود بازم ول کن نبون بلاکشون کرده بود یادش رفته زود بپاکه چتارو کلا تو فاز کوشی و اینا نی خنگه😂ولی میخام بگم ک اون راحت میتونست قبول کنه بره لذتشو ببره و باهاشون کات کنه اونموقع با منم نبود همه ک یطور نیستن 

لایکم نکن بدم میاد مرسی اه😏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز