2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 836 بازدید | 71 پست
خیلیم خوب هرکسی یه روحیه ای داره  من همینکه اون عاشقمه برام کافیه  من تاحالا عاشق نشدم ب ...


بنظرم شما خیلی خوشبختین میدونین چرا چون  از هرچیزی لذت میبرین این درسته .  آدمی که بتونه لذت ببره روح و روان خوبی داره نه اونهایی که مثل من دنبال چیزهایی هستند که نمیشه اتفاقا من آدمی مثل شمارو ستایش میکنم . و همیشه شاد هستید وبرای هرکاری راه حل دارید خیلی هم خوبه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه  اصلا گیر نمیدن خوشبختانه در این مورد تازه دوست دارن دخترشون ازدواج نکنه  از دست میره و ...

انشاءالله خیر باشه بهش برسی یا عاشق یکی دیگه بشی☺️

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
حالا ما ك با عشق بوديم فكر كردي عادي نشده؟كلا چند سال ك بگذره همه چي معمولي ميشه

باز به نظرم بهتر از اینه که بهش حسی نداشته باشی و ازدواج کنی به امید این که بعدا عشق به وجود بیاد 


عشق رو باید نگه داری با رفتارها...

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
ن همه پسرا من خودم یبار رفتم تو گوشی نامزدم  دیدم اون ته ته پیامای دخترا بود ک میگفتن بیا باه ...

خداروشکر آدمای خوبم هنوز وجود دارن

یه روزی ام تو کوچه ما عروسی میشه...🌱
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز