خیلیم خوب هرکسی یه روحیه ای داره
من همینکه اون عاشقمه برام کافیه
من تاحالا عاشق نشدم بدبخت هم نیستم راضی ام
کلا هرکسی ی اولویتی وملاکی داره تو زندگی
مهم اینه ک دلت ب ی چیزی خوش باشه
میتونه عشق باشع
پول باشه قیافه طرف باشه. تعهدش باشه
وفاداریش باش
تفاهم مهمه برام احترام ارامش
زیاد درگیر این نیستم حالا حسم چیه
همینکه چندش نیس کافیه
درکل اولویت اکثر زنا عشقه
اما من یکم اخلاقم شبیه مرداس