2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 836 بازدید | 71 پست
چون ب اون بلوغ رسیده بودم با اخلاق خوب طرفم میتونم دوسش داشته باشم اوایل اذیت میشدم اما الان واقعا ع ...

عاشقش نیستی چون دلیل داری،اگه بدون دلیل کسیو دوس داری یعنی عاشقشی تو عادت کردی بهش فقط همین،اصلا عاشق شدن یعنی یه حس عجیب ،دلت میخواد هی پیشیش باشی حتی بدون رابطه حتی اشتباهاتشم دوس داری،غذا خوردنش با ملچ و ملوچم دوس داری😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره متاسفانه دنیا همینه دیگه نمیرسی به اونی که میخوای از سر مصلحت مجبوری ازدواج کنی من که نمی پسندم. ...

منم مث تو ام🥺 دوس ندارم راحت با هرکی چندتا ملاک خوب داره ازدواج کنم که فقط ازدواج کرده باشم 

تو خانوادت گیر نمیدن که ازدواج کن؟

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
عاشقش نیستی چون دلیل داری،اگه بدون دلیل کسیو دوس داری یعنی عاشقشی تو عادت کردی بهش فقط همین،اصلا عاش ...

دوسش دارم چون ادم خوبیه کلا من ادمارو بخاطر اخلاقشون دوسدارم ولی بقول شما عشق نیس چون قبلا عشقو تجربه کردم

بله متاسفانه،اگه دست خود آدم بود تا آخر عمر تنها می موند،

یعنی به چه دلیل باید ازدواج کنیم؟ مگه دست خود آدم نیست؟ 

بخاطر میل به ازدواج و رابطه میگین؟

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
کاش دنیا اینجوری نبود هردونفر که هم دیگه رو دوست داشتن بهم میرسیدن حتی به غلط میدونی اونی که دوسش دا ...

ربطی به دنیا نداره این قانون دنیا نیست 

خود ادما عاشق میشن بعد میفهمن با هم مشکل دارن و نمیشه ازدواج کنن یا خانواده مخالفت باعث میشه ازدواج نکنن بعد دیگه عاشق میمونن و میرن با یکی دیگه ازدواج میکنن


خیلیا هم با عشقشون ازدواج کردن و میکنن

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫

خودم اینطوری بودم بخاطرهمین اول عاشق شدم بعد ازدواج کردم

تاریخ۱۴۰۴/۰۳/۰۲ بیبی چکم مثبت شد 🥰۱۴۰۴/۰۳/۰۳ جواب آزمایشم با بتا ۱۶۰۰ مثبت شد مامان جون نمیدونم دختری یا پسر ولی منو بابا عاشقانه دوست داریم و از حضورت خوشحالیم 😘۱۴۰۴/۳/۳۱ رفتیم سونوگرافی خدارو شکر قلبت تشکیل شده بود😍۱۴۰۴/۰۴/۱۸ واسه اولین بار صدای قلب کوچولوی شنیدم 🤩۱۴۰۴/۴/۲۳ رفتیم انتی بابا کلی ذوق کرد از دیدنت و توهم حسابی شیطنت و دلبری میکردی دستای کوچولوت تو دهنت بود و دکتر احتمال داد یه پسر ناز باشی😍۱۴۰۴/۵/۲۰ اولین ضربهات مثل نبض حس کردم عشق مامان 🥰۱۴۰۴/۰۶/۰۵ رفتیم آنومالی ماشاالله خیلی شیطونی مامانی همش داشتی میچرخیدی دوست داشتم ساعتها به صفحه مانیتور نگاه کنم و ببینمت خانم دکتر گفت یه پسر نانازی 🥰۱۴۰۴/۰۶/۱۳ اولین خریدت کردیم دوتا زیر دکمه کوچولو بابا همش میگه این خیلی برات بزرگه 🤩۱۴۰۴٫۰۷/۰۲ وقتی بابایی دستش رو شکمم بود یه لگد محکم زدی بابایی کلی خندید و ذوق کرد برات ❤️ ۱۴۰۴/۰۷/۰۳ پریشب با دیدن خون یه شوک بهم دادی مامانی اونجا احساس کردم یه تیکه از وجودمی و چقدر بهت دلبستم من گریه کردم و بابایی خیلی نگرانت بود رفتم دکتر و گفت نیم سانتی دهانه رحم باز شده و باید استراحت کنم 😢۱۴۰۴٫۰۷٫۱۵ امروز اتفاقی فهمیدیم بابایی از یه آهنگ خارجی خوشش میاد توهم خوشت میاد و هروقت اون آهنگ میذاریم کلی تکون میخوری منو باباییم دستمون میذاریم رو شکمم و دوتایی از شیطنتات کیف میکنیم ❤️۱۴۰۴٫۰۸٫۰۸ رفتیم دکتر مامانی خدارو شکر خودم شرایطم خوب شده بود توهم خواب بودی پشت کرده بودی وزنتم شده ۱۰۸۴ گرم 🥰۱۴۰۴٫۰۸٫۱۵ وسایل سیسمونیتو خریدیم پسر قشنگم واسه تک تکشون کلی قربون صدقت رفتیم و تصورت کردیم 😍۱۴۰۴٫۰۸٫۲۲ رفتیم دکتر وزنت شده ۱۲۵۸ گرم پسر قشنگم دکتر غش کرد از خنده یه شکل عجیبی تو شکمم دراز کشیدی بابا میگه عین من بد خوابه 🤣۱۴۰۴٫۰۹٫۰۶ رفتیم دکتر مامان تپش قلبت خیلی پایین بود حسابی منو بابارو ترسوندی پسر قشنگم تا یه آبمیوه خوردم و خدارو شکر سرحال شدی😍۱۴۰۴٫۰۹٫۱۴امروز بابا سرش گذاشت رو شکمم یواش یواش باهات حرف میزد شروع کردی تکون خوردن مامانی بابا خیلی برامون زحمت میکشه دعا کن همیشه سلامت باشه و سایش بالاسرمون باشه ❤️۱۴۰۴/۰۹/۲۰ روز مادر رفتیم دکتر مامان قلبت خیلی ضعیف میزد کلی گریه کردم 🤕1404/10/26 کیسه آبم پاره شد و پسر قشنگم با وزن 2580به دنیا اومد و زندگیمون قشنگتر کرد

یعنی به چه دلیل باید ازدواج کنیم؟ مگه دست خود آدم نیست؟  بخاطر میل به ازدواج و رابطه میگین؟


نه  اصلا گیر نمیدن خوشبختانه در این مورد تازه دوست دارن دخترشون ازدواج نکنه  از دست میره ولی من خودم عاشق شدم بهش نمی رسم

من انقد طبعم گرمه برام مهم نیس زباد عشق وعاشقی 

کیفیت رابطع و اهمیت دادن بهم مهمه 

همیشع تو س ک س اولویت منمو

خودمم خیلی فعالم 

شوهرمم زیاد دوس ندارم اما واقعا لذت میبرم همه ک مث شما نیستن   

مهم احترامی هس ک بهت میذارن بهت اهمیت میدن

دوست دارن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز