2777
2789
عنوان

کمکم کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 874 بازدید | 126 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انقد حرص میخورم گریه میکنم بچه چجوری میخاد رشد کنه اصلا

نباید گریه کنی .درسته به موقع بچت تو دلت نیومده اما اونکه دست اون نبوده تو باعثش شدی ولی از این نظر هم شکر کن ک خدا بهت بچه داده.من ۴ ماهه اقدامم متاسفانه بچم نشده کاشکی بچت مال من بود....قدرش رو بدون مطمئن هستم مامان خوبی میشی.قوی باش و پای بچت محکم بایست حتی شده هزارسیلی از مادر یا بزرگترا بخور اما بچت رو سقط نکن 

نباید گریه کنی .درسته به موقع بچت تو دلت نیومده اما اونکه دست اون نبوده تو باعثش شدی ولی از این نظر ...

ایشالا دامنت سبز بشه ب همین زودیا نگران نباش گرمی زیاد بخور منم بعد اینک گرمی خوردم حامله شدم چون زیاد رابطه محافظت نشده داشتم

باید همین کارو کنم

اره عزیزم.ببین اینکه بشینی گریه کنی یا حرف سقط بزنی فقط از عدم اعتماد بنفسیت و ضعفته...پس بذارش کنار به همه و از جمله بچت نشون بده ک تو محکمی تو قوی هستی این مشکل ساده ک تهش خیره نمیتونه به تو آسیب بزنه تو نسبت ب ماها یه نقطه قوت تو دلت داری اونم اینکه همراه با بچه تو دلت میری خونه بخت عروس میشی و زندگی جدید شروع میکنی مطمئن باش خود همین بچه قدمش برات خیر خواهد بود....فداش بشم چقد دوسش دارم   

اره عزیزم.ببین اینکه بشینی گریه کنی یا حرف سقط بزنی فقط از عدم اعتماد بنفسیت و ضعفته...پس بذارش کنار ...

فدات بشم عزیزم ک اینقد مهربونی اره شب عروسی مامانش هس😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792