2777
2789
عزیزم دکتر زنان خوب تو مشهد کیو معرفی میکنی؟؟

میگن دکتر فاطمه وحید خیلی خوبه ولی من نرفتم پیشش من پیش دکتر پری برزگر رفتم خیلی هم راضی نبودم هر دفعه بهم میگفت تا یه سال بدون دارو تو اقدام باش اگه بعد‌ه ی سال حامله نشدی دارو میدم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم دکتر زنان خوب تو مشهد کیو معرفی میکنی؟؟

اگه واسه ناباروری میخوای بری دکتر برو مرکز ناباروری اونجا همه نوع آرمایش و سونو مینویسن قشنگ مشکل آدمو معلوم میکنن ما امسال بنایی کردیم بودجه ام به اونجا ها نمیکشه نرفتم  

اگه واسه ناباروری میخوای بری دکتر برو مرکز ناباروری اونجا همه نوع آرمایش و سونو مینویسن قشنگ مشکل آد ...

من کیست داشتم عمل کردم الان پیش دوتادکتر رفتم یکیش گفته تنبلی داری یکیش گفته مشکلی نداری😟ازمایش همسرم گفتن تحرکش کمه۲۷ هست هزار تا فکروخیال میکنم که خدایا نکنه واقعا تنبلی دارم چرا یکی میگه داری یکی میگه نداری اخه

منم پلی کیستیکم هک تنبلی تخمدان هم دیابتی ام دو سال اقدامم ولی انگار ن انگار 🥲🥲🥲کسی بوده با این شرایط باردار شده باشه😔😔😔

ماییم و نوای بینوایی....بسم ا... اگر حریف مایی❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792