m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست یچیزی بگو دربارم بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/10/21 | 22:21 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 متولد چه ماهیم؟ من حس ششم نیسم گلم و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
baharenasehi عضویت: 1399/09/17 تعداد پست: 2848 نه خونمون کی فروش میره؟ گذشت زمان هم بعضی از روابط رو ترمیم نمیکنه.
khorshidezibaeiha عضویت: 1401/09/12 تعداد پست: 6963 نه ممنونم عزیزم..دوسم داره همسرم؟؟؟اگ ب مادرشوهرم امروز پیام بدم خوبه براتبریک روزمادر؟ 🙃
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 نه دیگه جور نمیشه خانواده رامینه یا رضا درست گفتم اول بگو یا شایدم اشتباه گفتم فامیلشون با r شروع مبشه گلم😑 و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
raha051 عضویت: 1399/10/15 تعداد پست: 13197 نه دیگه جور نمیشه خانواده رامینه یا رضا درست گفتم اول بگو یا شایدم اشتباه گفتم عزيزم لطفا راجب ازدواج منم بگو كي ازدواج ميكنم ؟ كجا اشنا ميشم ؟ وضع ماليش اون طور ك ميخوام هست ؟ چيكارس؟لطفا بگو🙏🏻❤️
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 ۳ ماه بعد عید کی شاغل میشم و چ شغلی و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
مهیاس98 عضویت: 1400/05/08 تعداد پست: 16332 فعلا آشتی نمیبینم برات یه زن بینتون را بهم میزنه .شوهرت هی میخاد زنگت بزنه ولی دلش سیاهه باید براش د ... کار من وشوهرم درست میشع؟کی برامادرشوهرم فتنه میاره که دعواکنه باهامون از اونی كه ميگفت به خاطرت با كُل دنيا ميجنگَم چه خبر؟هنوز داره ميجنگه يا شهيد شُد؟
غیرت عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 1266 پیله کرده میترسم شر شه دعوا شه بین دوتاخانواده بگو ولکن میشه یا ن با چ روشی دس ازسرم برمیدار ... همین دیگه بگو یا مریضم یا اینکه با کسی دیگه قرار مدار داریم مواظب باش یه جوری انگار تو کار دعا اینان