m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست یچیزی بگو دربارم بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/10/21 | 22:21 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sajedeh1372 عضویت: 1401/08/30 تعداد پست: 499 فعلا آشتی نمیبینم برات یه زن بینتون را بهم میزنه .شوهرت هی میخاد زنگت بزنه ولی دلش سیاهه باید براش د ... عزیزممیسه بگی ابجیم با حسین ازدواج میکنه یا نه خواهش میکنم جوابمبده برات حمدمیخونم
غیرت عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 1266 خاستگاره ول کنم نمیشه چیکارکنم بیخیال شه وا بگو نمیخامت خب بگو کسی دیگه رو میخام
بهارطوفانی عضویت: 1401/06/25 تعداد پست: 783 خووواهشا یکی از منم بگه ب هدفم میرسم ؟ با کسی ک داده کمکم میکنه ادامه بدم ؟ حس همین فرد بهم معمولیه دیگ درسته؟
khorshidezibaeiha عضویت: 1401/09/12 تعداد پست: 6963 فعلا آشتی نمیبینم برات یه زن بینتون را بهم میزنه .شوهرت هی میخاد زنگت بزنه ولی دلش سیاهه باید براش د ... خیانت نمیکنه عزیزم؟؟؟ 🙃
کاژین76 عضویت: 1399/08/04 تعداد پست: 8935 بله پریودت عقب افتاده؟ وای اره توروخداچقدرمطمعنی اخه پسرم تازه یکسالش شده😭 زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 بله پریودت عقب افتاده؟ خوب شدی گلم؟؟؟ و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
sajedeh1372 عضویت: 1401/08/30 تعداد پست: 499 بله پریودت عقب افتاده؟ عزیزم خواهش میکنم جواب سوال منم بده ابجیم با اونی ک تو ذهنمنه ازدواج میکنه یا نه خواهش میکنم جوابم بده برات حمد میخونم
raha051 عضویت: 1399/10/15 تعداد پست: 13197 وا بگو نمیخامت خب بگو کسی دیگه رو میخام منم بگو خيلي پرسيدم😢❤️عزيزم لطفا راجب ازدواج منم بگو كي ازدواج ميكنم ؟ كجا اشنا ميشم ؟ وضع ماليش اون طور ك ميخوام هست ؟ چيكارس؟
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 وا بگو نمیخامت خب بگو کسی دیگه رو میخام پیله کرده میترسم شر شه دعوا شه بین دوتاخانوادهبگو ولکن میشه یا نبا چ روشی دس ازسرم برمیداره خسته شدمممم و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
helmaaash عضویت: 1401/09/26 تعداد پست: 828 فعلا آشتی نمیبینم برات یه زن بینتون را بهم میزنه .شوهرت هی میخاد زنگت بزنه ولی دلش سیاهه باید براش د ... عزیزم میشه لطف کنی جواب منم بدی با د وارد رابطه میشم؟ حسی داره بهم؟ خوشش میاد ازم؟
غیرت عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 1266 اون شغلی ک بهم قول دادن با سیستمه جور میشه یا ن خانواده r میان خاستگاری یا ن نه دیگه جور نمیشه خانواده رامینه یا رضا درست گفتم اول بگو یا شایدم اشتباه گفتم
e1111742 عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 242 اون شغلی ک بهم قول دادن با سیستمه جور میشه یا ن خانواده r میان خاستگاری یا ن متولد چه ماهیم؟