m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست یچیزی بگو دربارم بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/10/21 | 22:21 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کاژین76 عضویت: 1399/08/04 تعداد پست: 8935 ببین چند وقته به مشکل مالی و خانوادگی خوردم فکرم داغونه هر کی سوال بپرسم نمیتونم درست جواب بدم همینج ... من باردارم یانه🥲 زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 دمت گرم عشقم خانواده r چیکارمیکنن اخرشمن کی شاغل میشم و چ شغلیاون ادم کی دس ازسرم برمیدارع😔میشه لطف کنی همیناروبگی😔خیلی ب جوابشون نیازدارم و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
غیرت عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 1266 ینی الان مال منو نمیتونی بگی خیلی کنجکاوم بدونم جوابشو منم ب مشکل خوردم😔 ببین از دست اون طرف خودتو بزن به مریضی باهاش مدارا کن
قمبری_سابقم عضویت: 1400/12/14 تعداد پست: 845 منوشوهرم کی اشتی میکنیم؟کی زنگ میزنه بهم؟توروخدااااابگوووووو،دوسم داره؟؟خیانت نمیکنه؟ فعلا آشتی نمیبینم برات یه زن بینتون را بهم میزنه .شوهرت هی میخاد زنگت بزنه ولی دلش سیاهه باید براش دعا برگشت بزنی
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 بیا خصوصی اسم بزار تمرکز کنم خانواده r چیکارمیکنن اخرشمن کی شاغل میشم و چ شغلیاون ادم کی دس ازسرم برمیدارع😔میشه لطف کنی همیناروبگی😔خیلی ب جوابشون نیازدارم و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
parooor عضویت: 1399/06/12 تعداد پست: 4438 ببین از دست اون طرف خودتو بزن به مریضی باهاش مدارا کن شخص احساسیم برمیگرده یا ن؟))))؛
هیواآ عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 5460 بیا خصوصی اسم بزار تمرکز کنم با کسی در ارتباط هست؟ یا مثلا چت کنه؟
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 ببین از دست اون طرف خودتو بزن به مریضی باهاش مدارا کن خاستگاره ول کنم نمیشهچیکارکنم بیخیال شه و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
غیرت عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 1266 خانواده r چیکارمیکنن اخرش من کی شاغل میشم و چ شغلی اون ادم کی دس ازسرم برمیدارع😔 میشه ل ... فعلا اون شغلی که میخای نیست صبر خانواده ی r جایی سرگرمن
کاژین76 عضویت: 1399/08/04 تعداد پست: 8935 هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی عزیزم من باردارم به نظرت زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 فعلا اون شغلی که میخای نیست صبر خانواده ی r جایی سرگرمن اون شغلی ک بهم قول دادن با سیستمه جور میشه یا نخانواده r میان خاستگاری یا ن و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
کاژین76 عضویت: 1399/08/04 تعداد پست: 8935 فعلا اون شغلی که میخای نیست صبر خانواده ی r جایی سرگرمن عزیزم بگودیگه باردارم یانه زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔
baharenasehi عضویت: 1399/09/17 تعداد پست: 2848 فعلا اون شغلی که میخای نیست صبر خانواده ی r جایی سرگرمن خونمون کی فروش میره؟ گذشت زمان هم بعضی از روابط رو ترمیم نمیکنه.
zahra_8080 عضویت: 1401/10/10 تعداد پست: 3550 ببین از دست اون طرف خودتو بزن به مریضی باهاش مدارا کن من کنکور تجربی امسال چه رشته ای میارم ؟ هوشبری ،دندون،دارو،پزشکی،فیزیوتراپی،تکسینین اتاق عمل،تربیت معلم ؟دولتی یا ازاد ؟ دی یا تیر ؟عزیزم خواهشا جواب بده❤️🩹🥺 •که جهان رنج بزرگیست