2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
ببین چند وقته به مشکل مالی و خانوادگی خوردم فکرم داغونه هر کی سوال بپرسم نمیتونم درست جواب بدم همینج ...

من باردارم یانه🥲

زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منوشوهرم کی اشتی میکنیم؟کی زنگ میزنه بهم؟توروخدااااابگوووووو،دوسم داره؟؟خیانت نمیکنه؟

فعلا آشتی نمیبینم برات یه زن بینتون را بهم میزنه .شوهرت هی میخاد زنگت بزنه ولی دلش سیاهه باید براش دعا برگشت بزنی

بیا خصوصی اسم بزار تمرکز کنم 

خانواده r چیکارمیکنن اخرش


من کی شاغل میشم و چ شغلی


اون ادم کی دس ازسرم برمیدارع😔


میشه لطف کنی همیناروبگی😔خیلی ب جوابشون نیازدارم

و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی

عزیزم من باردارم به نظرت

زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔
ببین از دست اون طرف خودتو بزن به مریضی باهاش مدارا کن 

من کنکور تجربی امسال چه رشته ای میارم ؟ هوشبری ،دندون،دارو،پزشکی،فیزیوتراپی،تکسینین اتاق عمل،تربیت معلم ؟

دولتی یا ازاد ؟ دی یا تیر ؟


عزیزم خواهشا جواب بده❤️‍🩹🥺

•که جهان رنج بزرگیست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز