2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
ببین چند وقته به مشکل مالی و خانوادگی خوردم فکرم داغونه هر کی سوال بپرسم نمیتونم درست جواب بدم همینج ...

من باردارم یانه🥲

زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منوشوهرم کی اشتی میکنیم؟کی زنگ میزنه بهم؟توروخدااااابگوووووو،دوسم داره؟؟خیانت نمیکنه؟

فعلا آشتی نمیبینم برات یه زن بینتون را بهم میزنه .شوهرت هی میخاد زنگت بزنه ولی دلش سیاهه باید براش دعا برگشت بزنی

بیا خصوصی اسم بزار تمرکز کنم 

خانواده r چیکارمیکنن اخرش


من کی شاغل میشم و چ شغلی


اون ادم کی دس ازسرم برمیدارع😔


میشه لطف کنی همیناروبگی😔خیلی ب جوابشون نیازدارم

و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی

عزیزم من باردارم به نظرت

زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔
ببین از دست اون طرف خودتو بزن به مریضی باهاش مدارا کن 

من کنکور تجربی امسال چه رشته ای میارم ؟ هوشبری ،دندون،دارو،پزشکی،فیزیوتراپی،تکسینین اتاق عمل،تربیت معلم ؟

دولتی یا ازاد ؟ دی یا تیر ؟


عزیزم خواهشا جواب بده❤️‍🩹🥺

•که جهان رنج بزرگیست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز