2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 153 بازدید | 30 پست
سزارین اون زمان زایمان درد نداری ولی بعدش اذیتش بیشتر از طبیعیه ولی من بار دوم هم قطعا انتخابم طبیع ...

درد طبیعی یعنی باید صبر کنی هروقت دردشدید اومد بری بیمارستان؟

من شنیدم خیلی جاها بدرفتاری میکنن..ازحق نگذرم خیلی جاها هم عالین..برای شما چطور بوده؟

انشاا... باردارشدی طبیعی زایمان کن واقعا بهتره تا سزارین... به نظر من واقعاشیرینه هم بارداری هم زایمان. هم تمامه روزهای بعدش.... بچه واقعاتوزندگی امیدمیاره وشوروشوق

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشاا... باردارشدی طبیعی زایمان کن واقعا بهتره تا سزارین... به نظر من واقعاشیرینه هم بارداری هم زایم ...

حس همسرتون به شما بعدش تغییری نکرد؟؟من همش حس میکنم دیگه علاقه مند به بچه میشن ..

نمیخوام خیلی بگذره ۱سال ازازدواجم تقریبا میگذره.. نمیگم اتفاقی براشون افتاده..ولی توخانواده وفامیل ...


نترس خدا خودش کمک میکنه علم پیشرفت کرده بعدم از کجا معلوم شمام این مدلی بشید خدا خودش فرزندان سالم و صالح بهتون عطا کنه 

خدا با من است 🙌🌹
چه قدر قشنگ گفتی🌹❤

فقط همینو بهت بگم که :

من یه آمپول در عمرم نمیزدم

ازمایش خون عروسیم یه آبرو ریزی کردم که نگو

لووووس چرررت !!! 😂


به یه حالی رسیدم که ۲۱۵ تا آمپول رو دوتا بازوم زدم

بااا عششششق میزدم 

ابجیم برام میزد دل نداشتم نگاه کنم حتی

ولی حتی یه دونش ده دیقه هم دیر تزریق نشد !! 

همه رو نگه داشتم

وقتی پسرمو خدا بهم داد حسابی باهاشون عکس گرفتم


شب زایمانم ... ای وااای چه حالی بود

قشنگ رو ابرا بودم

باورت میشه من با خواهش التماس خانوادهدو سه بار دندون پزشکی رفته بودم کلا !؟

از صندلیش و خون و ... میترسیدم !

شب زایمانم انگار داشتم میرفتم عروسی😅 با پای خودم رفتم رو تخت 

نیشم تا بنا گوش باز بود 🥰😂 همش میگفتم زودتر شروع کنن دیگه !! دستای دکترمو حس میکردم تو شکمم میچرخید قشنگ یادمه

و قشنگ ترین لحظه ی دنیا

یه پسر لاغر کشیده با لبای سررررخ و بدن سفید و چرک آورد رو به روم گفت بیا اینم پسرت کشتیمون 😂😂 وااای خدا فقط میگفتم جمع و جورم کنن برم بیرون


فکرشو بکن ! آدم به کجا میرسه که میگه بزنین شکممو پاره کنید ! که زودتر ببینمش !

بهترین شب زندگیم و بهترین اتفاق زندگیم بود

خدا نصیب همه ی منتظرا بکنه 

الهی آمین

❌لطفا لایک نکنید❌ممنونم ☺️ وِل کن جهان را ، قهوه ات یخ کرد ...☕️
فقط همینو بهت بگم که : من یه آمپول در عمرم نمیزدم ازمایش خون عروسیم یه آبرو ریزی کردم که نگو لووو ...

وای خدایا چه قدر روحیه میدی به آدم😍😍😍

دلم میخواد پیامت رو چندین بار بخونم😍

سزارین شدی؟؟؟


خدا حفظش کنه عزیزت رو🌹

هنوزم مثله اوایل  ازدواجمان هستیم.... بستگی به طرزفکرورفتارطرفین داره. ماهردومون عاشق بچه ایم.... اگه وضع اقتصادی خوب ب ودشک نکن چندتابچه داشتیم. سیرمونی نداریم ما

آخه چندسال پیش آپاندیس عمل کردم ..تختای کنارم خانومای سزارین بودن..اینقدر درد داشتن ویروسها میکردن ک ...

نه بابا درد نداره مدام بهت مسکن میزنن

هر عملی نیاز به ضد درد داره

من که هیییچی نفهمیدم

شب ساعت ۱۰ سزارین شدم ساعت ۱۲ از ریکاوری اومدم بیرون اونموقع تا ۵ و ۶ صبح درد داشتم که تا یکم زیاد میشد میاومدن بهم مسکن میزدن و بهتر میشدم

صبحشم که تمام شد !! ساعت ۱۰ صبحم دکترم اومد ترخیص شدم

تو خونه شیاف و کپسول داشتم که واقعا شیاف دیکلوفناک مثل اب رو آتیشه تا  یه ذره حس درد داشتم ارومم میکرد

❌لطفا لایک نکنید❌ممنونم ☺️ وِل کن جهان را ، قهوه ات یخ کرد ...☕️
وای خدایا چه قدر روحیه میدی به آدم😍😍😍 دلم میخواد پیامت رو چندین بار بخونم😍 سزارین شدی؟؟؟ خ ...

آره سزارین اختیاری

عزیزم من دوتا بچه نازنین سه چهار ماهه تو شکمم مردن 🥲 دیگه از بچه و حاملگی و ... زده شده بودم

یه هو یه چیزی ته دلم هولم داد 

دکتر خوبی پیدا کردم و ازمایش و درمان و اینا

باردار که شدم دیگه مثل دوتا قبلی نبودم ! همه سلول های تنم میخواستنش ...

خدا کمکم کرد و بعد دکترم ! دستشو میبوسم

دیگه به دکترم گفتم از طبیعی ترس دارم و دردش و مراقبت بعدشو ( اخه دیدم که باید بشینن تو تشت بتادین و بخیه میخورن و ..) گفتم هم برا خودم میترسم هم سلامت پسرم

دیگه بیمارستان خصوصی بستری شدم خودش عملم کرد

راحت

نه ترسی وجود داشت نه غمی نه دردی نه هیچ

فقط یه موجود کوچولو بود که باور نمیکرذم تو دل من بوده 😅

❌لطفا لایک نکنید❌ممنونم ☺️ وِل کن جهان را ، قهوه ات یخ کرد ...☕️
آره سزارین اختیاری عزیزم من دوتا بچه نازنین سه چهار ماهه تو شکمم مردن 🥲 دیگه از بچه و حاملگی و ... ...

دلم میخواد هروقت باردار شدم به امید خدا بیام کامنتاتون بخونم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

دلم میخواد هروقت باردار شدم به امید خدا بیام کامنتاتون بخونم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عزیزم ...

ان  شالله هروقت که حست گفت وقتشه ، دامنت به ععشق خدا سبز بشه ♥️🌱

❌لطفا لایک نکنید❌ممنونم ☺️ وِل کن جهان را ، قهوه ات یخ کرد ...☕️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ماز خوبه یا نه

vn_meli | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز