00yas مدیر عضویت: 1399/11/28 تعداد پست: 4395 عنوان بارداری | مشاهده متن کامل بحث + 153 بازدید | 30 پست ترس از زایمان..نمیزاره به بچه دارشدن فکر کنم..هم خودمدوست دارم هم همسرم..زیاد نیست که ازدواج کردم ولی دوست دارن چندماه دیگه اقدام کنم..ولی خیلی ترسوام..کلادختر حساس،لوس وبد دردی ام.. تحمل درد ندارم..میشه تجربیاتتون روبگین؟؟ 1401/10/16 | 03:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهی55 عضویت: 1401/10/09 تعداد پست: 2215 درد طبیعی یعنی باید صبر کنی هروقت دردشدید اومد بری بیمارستان؟ من شنیدم خیلی جاها بدرفتاری میکنن..از ... برای من عالیتوی 42هفته بدون درد بستری شدم