2777
2789
عنوان

بارداری

153 بازدید | 30 پست

ترس از زایمان..نمیزاره به بچه دارشدن فکر کنم..


هم خودم‌دوست دارم هم همسرم..زیاد نیست که ازدواج کردم ولی دوست دارن چندماه دیگه اقدام کنم..ولی 

خیلی ترسوام..

کلادختر حساس،لوس وبد دردی ام.. تحمل درد ندارم..

میشه تجربیاتتون روبگین؟؟



منم باردارم و ترس زایمان دارم شدید

منم خیلی بد دردم و بدنم خیلی حساسه اروم ب یجا میخوره فوری کبود و باد میکنه و درد و۔۔۔😓

خواهشا پیامای تبلیغاتی یا سوالات شخصی خودتونو توی تاپیک من‌ نپرسیددددد!❌❌❌ خودتون جداگونه تاپیک بزنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم خیلی میترسیدم اینقدری ک وقتی باردار بودم میگقتم کاش همیشه تو دلم بمونه ولی من زایمان نکنم ولی بااینکه طبیعی بود اصلا اونطوری ک تصورم میشد سخت نبود.اگر سزارین باشی ک اصلا چیزی متوجه نمیشی

حالا ی دو سه سال راحت زندگی کن بعد ب امید خدا اقدام کنید بعدشم از زایمان نترس این همه آدم زایمان کرد ...

نمیخوام خیلی بگذره ۱سال ازازدواجم تقریبا میگذره..

نمیگم اتفاقی براشون افتاده..ولی توخانواده وفامیل ما سابقه سقط وناباروری زیاده..یکیش خواهر خودم..برای همین خیییییلی میترسم..

خب این طبیعیه

وقتی که حس نیاز و عشق مادری به این حس دخترونه غالب بشه همچین با فراق بال میری زایمان میکنی که میگی خدایا این موجود منم !؟ 

بله عزیزم ...

❌لطفا لایک نکنید❌ممنونم ☺️ وِل کن جهان را ، قهوه ات یخ کرد ...☕️
منم باردارم و ترس زایمان دارم شدید منم خیلی بد دردم و بدنم خیلی حساسه اروم ب یجا میخوره فوری کبود و ...

عزمزم..❤

ان شاءالله نی نی قشنگت به سلامت به دنیا بیاد

منم خیلی میترسیدم اینقدری ک وقتی باردار بودم میگقتم کاش همیشه تو دلم بمونه ولی من زایمان نکنم ولی با ...

آخه چندسال پیش آپاندیس عمل کردم ..تختای کنارم خانومای سزارین بودن..اینقدر درد داشتن ویروسها میکردن که نگوو.ازهمون موقع میگم پس چرا میگن سزارین درد نداره

عزیزم به نظر من بیار. ترس نداره زایمان. اتفاقاشیرینم هست. من خودم دوتاپسردارم. زایمانام طبیعی بودش. انشاا... خونه بخرم می خوام برم پیش دکتر واسه آوردن یه دخمل اقدام کنم

آخه چندسال پیش آپاندیس عمل کردم ..تختای کنارم خانومای سزارین بودن..اینقدر درد داشتن ویروسها میکردن ک ...

سزارین اون زمان زایمان درد نداری ولی بعدش اذیتش بیشتر از طبیعیه

ولی من بار دوم هم قطعا انتخابم طبیعیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز