بچه ها قضیه اینه که من با یکی از اقوام که دوماه پبش ازم خواستگاری کرد جواب مثبت دادم، ایشون خیلی پیگیر بودن، بعد ازینکه جواب مثبت گرفت گفت میخوام برم سرکار برمیگردم بهت پیام میدم، کارش خارج از کشور بود تقریبا،
بعد از دوماه خبری ازش نشد
تا چند روز پیش تو خیابون دیدمش گفتم من هنوز منتظرتم ک بیای نکنه منو دیگه دوست نداری؟ گفت مگه دوست داشتن فصلیه، یه روز داشته باشی یه روز نداشته باشی