با سلام و عرض ادب
برای از شیر گرفتن اصولا قطع ناگهانی توصیه نمی شود بلکه باید به تدریج باشد. یعنی وعده های شردهی کم کنید همچنین زمان شیر خوردن هم به مرور کاهش یابد.
وقتی کودک گرسنه...
با سلام و عرض ادب
اکثر کودکان حدود 6 ماهگی می توانند با کمک بنشینند البته زودتر یا دیرتر هم در بعضی کودکان رخ می دهد.
ژله تا قبل از یک سالگی توصیه نمی شود. بعد از آن هم به اندازه ا...
با سلام و عرض ادب
هیچ گونه توصیه ای مبنی بر نزدن واکسن نمی شود.
برای مقاوم و ایمن سازی کودک واکسیناسیون انجام می شود. در صورت ابتلا به بیماری ها کودک شما بیشتر اذیت می شود یا در مو...
درودقبلا عمل فتق كشاله ران را در زمان تشخيص توصيه ميكردند.ولی در حال حاضر كمي زمان ميدهند ( بسته به اندازه دهانه فتق)تا نوزاد بزرگتر شود . ولی عمل جراحی حتمی است.
با سلام و عرض ادب
اگر مدت زیاد سکسکه و سرفه دارد باید توسط متخصص اطفال معاینه شود. احتمال برگشت اسید معده به مری و ایجاد ناراحتی برای کودک وجود دارد.
شیردهی در حجم کمتر و وعده های ...